تلفن همراه

گوشی

February 22, 2016
12:25 دوشنبه، 3ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76280

با MWC 2016: ایسر از گوشی موبایل جدید Liquid Jade 2 رونمایی کرد

در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل، ایسر از گوشی جدید خود با نام Liquid Jade 2 پرده برداشت. اگرچه ایسر نامی شناخته شده به خصوص برای گوشی‌های پرچم‌دار نیست، با این حال گوشی جدید این کمپانی به عنوان یک محصول تقریبا رده‌ بالا وارد بازار خواهد شد.
 
 
گوشی جدید ایسر Liquid Jade 2 از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. اگرچه پرچم‌داران معرفی شده همگی از کیفیت QHD بهره می‌برند، ولی Full HD نیز نباید کاربران را نگران کند. به لطف بهره‌گیری از فناوری  Zero Air Gap، ایسر توانسته خوانایی صفحه نمایش را در زیر نور مستقیم افزایش دهد. در کنار این ویژگی ایسر از محافظ گوریلا گلس و پوشش 2.5D برای محافظت و افزایش ارگونومی محصول خود استفاده کرده است.
 
در بخش سخت‌افزار نیز گوشی Liquid Jade 2 از پردازنده‌ی اسنپدراگون 808، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. ایسر روی داشتن حافظه‌ی هیبریدی در این گوشی تبلیغ زیادی انجام داده و ادعا می‌کند که می‌توان حافظه‌‌ی داخلی دستگاه را با حافظه‌ی فضای ابری استفاده و ادغام کرد. ترکیب این نوع حافظه‌ها را قبلا در گوشی Nextbit Robin مشاهده کرده بودیم.
 
در بخش دوربین نیز، گوشی موبایل Liquid Jade 2 از دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس استفاده می‌کند. قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4k و رابط کاربری حرفه‌ای با قابلیت تنظیم دستی از دیگر مشخصات این دوربین هستند. ایسر در مورد قیمت و زمان ورود این گوشی به بازار اظهار نظر نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.