اپلیکیشن

تلفن همراه

February 24, 2016
21:02 چهارشنبه، 5ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76366

چت گروهی برای کاربران اسکایپ ممکن شد

امکان چت گروهی اسکایپ برای کاربران اندروید و ios فراهم شد.
 
در ماه ژانویه سال جاری،‌ اسکایپ اعلام کرده بود که قابلیت تماس ویدیویی گروهی رایگان برای کاربران اندروید و ios در هفته‌های آینده ممکن خواهد شد و برای عمل به این وعده، اسکایپ این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده است.
 
در وبلاگ این شرکت آمده است: تماس ویدیویی گروهی از طریق آیفون، آیپد و گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را در اروپای غربی و آمریکای شمالی فراهم کردیم و امیدواریم فرایند تکمیل این قابلیت در هفته‌های آینده انجام شود.
 
در این وبلاگ همچنین آمده برنامه‌های این شرکت برای جهانی شدن این قابلیت تا ماه مارس تدارک دیده شده است و به زودی همه این امکان را خواهند داشت که از تماس‌های گروهی کاملا رایگان، هر زمان، هر مکان و با هر کسی که تمایل دارند لذت ببرند.
 
در ماه ژانویه، کاربران امکان پیش‌ثبت‌نام برای آزمایش تماس ویدیویی گروهی در گوشی‌ها همراه خود را داشتند و حالا با گذشت یک ما از انجام این آزمایش، این قابلیت برای استفاده عموم در دسترس است.
 
قابلیت جدید اسکایپ، کاربران اندروید و ios را قادر می‌سازد در یک زمان واحد به جای پنج نفر، با 25 نفر از دوستان خود ارتباط برقرار کنند.
 
دو نمای جدید برای ویدیوکنفرانس‌های گروهی در دسترس است. اولی، نمای شبکه‌ای (grid view) است که در آن کاربران قادر هستند یکدیگر را در شبکه ببینند و برای تماس‌های ویدیویی با تعداد مشخصی از افراد طراحی شده است.
 
دومی، نمای متمرکز (focus view) است که در آن تصویر شخصی که حضور پررنگ‌تری از سایر شرکت‌کنندگان در چت دارد نشان داده می‌شود و یک ردیف از سایر اعضای حاضر در گروه نیز وجود دارد. در نمای متمرکز، کاربران این اختیار را دارند که شخص خاصی را انتخاب کنند و بدین ترتیب آنها نمای بزرگتری از شخصی که برایشان اهمیت بیشتری در گفت‌وگو دارد را خواهند دید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.