اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

February 28, 2016
12:53 یکشنبه، 9ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76415

مدیر عامل زیرساخت: شرکت‌های ارتباطی کم فروشی کنند مصداق ویلٌ لِلمطففین هستند

معاون وزیر ارتباطات در سخنانی متفاوت گفت: عبارت ویل للمطففین که در قرار کریم آمده است نشان می دهد, کم فروشی چه میزان در نظر پروردگار عالمیان اهمیت دارد و مذموم است.
 
محمود خسروی در مراسم اعطای جایزه ملی کیفیت به شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTINQA) در سخنانی متفاوت نسبت به سخنرانی های قبلی خود, با اشاره به سوره المطففین اظهار کرد: "وای بر کم فروشان" هم به اشخاص و هم تشکیلات برمی گردد; اگر سازمان ها و افراد فعال در آنها سرویس مورد انتظار مشتری را ارائه ندهند, نوعی کم فروشی کرده اند.
 
معاون وزیر ارتباطات افزود: این نشان از اهمیت کم فروشی و مذموم بودن آن در نزد پروردگار متعال دارد.
 
وی عنوان کرد: کارمندان و هر کسی خدمتی به مردم ارائه می کند دنبال این است که در پایان ماه فیش حقوقی کاملی با رعایت تمامی آپشن های آن نظیر اضافه کاری و… داشته باشد اما خودش زمانی که باید خدمت ارائه کند, از آن می زند.
 
او با بیان اینکه خداوند متعال می فرمایند کار را کامل انجام دهید, ابراز کرد: در سوره کهف به چهار داستان از جمله اصحاب کهف, ذوالقرنین, حضرت خضر و داستان دو نفری که یکی از آنها دارای باغ انگور است اشاره شده است.
 
خسروی افزود: در داستان آن دو نفر می بینیم که یکی دارای باغ انگور و مزرعه ای پر و پیمان است و باغ آن فرد که ظلم نمی کرد و از آب بهره می برد میوه می داد.
 
وی گفت: حالا حکایت ماست و اگر نفس میکشیم و از میراث علمی زیادی استفاده می کنیم, نتوانیم میوه و سرویس با کیفیت دهیم, ظلم کرده ایم.
 
او در پایان گفت: هدف ما در جایزه ملی کیفیت این است که در برابر ورودی ها, خروجی مناسب داشته باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.