اپلیکیشن

تلفن همراه

March 5, 2016
19:25 شنبه، 15ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76466

فرصت‌های بازار اپلیکیشن ایران بررسی می شود

بیش از ۷۰۰ برنامه نویس و توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل با هدف بررسی فرصتهای بازار اپلیکیشن در ایران گردهم می آیند.
گردهمایی موسوم به « ۵شنبه‌بازار» اردیبهشت‌ماه سال آینده با حضور بیش از ۷۰۰ طراح، توسعه‌دهنده و برنامه‌نویس برگزار می‌ شود تا ضمن تبادل تجربه و تلاش برای  ارتقای کیفیت نرم‌افزارهای موبایل، این کسب و کارها برای ورود بازیگران بین‌المللی و رقابت در عرصه جهانی، آماده شوند.
 
هدف از راه‌اندازی این رویداد که توسط بزرگترین فروشگاه اپلیکیشن ایران برگزار می شود تبادل تجربه میان بیش از ۱۵ هزار توسعه‌دهنده‌ اپلیکیشن های اندروید است و با توجه به فضای اقتصادی پیش‌رو، ارتقای کیفیت نرم‌افزارهای ایرانی در حوزه موبایل و نزدیک کردن آنها به تولیدات و رقابت جهانی نیز ، مدنظر قرار گرفته است.  
 
تمرکز این رویداد بر توسعه‌دهندگان نرم‌افزار موبایل در سراسر کشور است تا ارتباط میان کارشناسان و مربیان فنی داخلی و خارجی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و سرمایه‌گذاران با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، تقویت شود.
 
بررسی فرصت‌های بازار اپلیکیشن ایران با حضور چهره‌های برجسته‌ داخل و خارج از کشور، سخنرانی‌ و برپایی کارگاه‌هایی در زمینه‌‌های فنی، کسب‌وکار و آخرین رویدادها در این بخش، از جمله برنامه های این رویداد است.
 
در این رویداد چند میزگرد بازی‌سازی، راه‌های جذب سرمایه و بومی‌سازی با حضور برنامه نویسان و توسعه دهندگان اپلیکیشن برگزار می شود. 
 
این گردهمایی در ۸ و ۹ اردیبهشت در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود و متقاضیان حضور در آن باید از طریق نشانی https://۵shanbe.cafebazaar.ir نسبت به ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.