تلفن همراه

گوشی

March 8, 2016
22:10 سه شنبه، 18ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76527

انتشار تصاویر جدید از گوشی‌های خانواده X از سوی ال‌جی

ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در دنیای فناوری است. در چند سال اخیر، این کمپانی کره‌ای به عنوان یکی از تولید کنندگان تراز اول گوشی‌های هوشمند شناخته شده است. گرچه این شرکت تا به حال در بازار میا‌ن‌رده‌ها نتوانسته موفقیت چشمگیری کسب کند، اما پرچم‌داران آن طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.
 
          
 
الجی در کنگره موبایل بارسلون از پرچم‌دار امسال خود، ال‌جی G5 رونمایی کرد که با استقبال بسیاری مواجه شد و بسیاری از خبرها را به خود اختصاص داد. اما اندکی پیش از رویداد MWC، کره‌ای‌ها دو گوشی با نام‌های ال‌جی X Cam و X Screen را معرفی کردند اما هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته‌اند. امروز هم تصاویر جدیدی از این تلفن‌ها منتشر شد که در ادامه خواهید دید.
 
ال‌جی این‌بار برای تبلیغ گوشی‌های جدیدش، تصاویر آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این گوشی‌ها در ماه جاری در بازار‌های آسیا، اروپا و آمریکای لاتین و سپس در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. در واقع این دو گوشی میان‌رده محسوب می‌شوند و همان‌طور که از نام‌شان پیداست، ویژگی‌های خاصی دارند.
 
 
ال‌جی X Screen، علاوه بر صفحه ۴.۹۳ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، به صفحه نمایش ثانویه ۱.۷۶ اینچی از نوع LCD مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی، اندروید مارشملو و پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گبگاهرتز که به احتمال زیاد همان اسنپ دراگون ۴۱۰ است، اشاره کرد.
 
 
 
گوشی دیگر یا همان X Cam به دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز است. علاوه بر آن شاهد حضور یک صفحه ۵.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۱۴ گیگاهرتز، اندروید مارشملو و باتری ۲۵۲۰ میلی آمپری هستیم.
 
 
به نظر می‌رسد ال‌جی از تصمیم خود مبنی بر قرار دادن کلیدهای فیزیکی در پشت دستگاه منصرف شده و علاوه بر G5، در این دو گوشی هم کلیدها به کناره‌های بدنه منتقل شده‌اند. این دو گوشی در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، سفید، طلایی و رزگلد وارد بازار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.