رگولاتوری

March 21, 2016
9:54 دوشنبه، 2ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76663

معاون وزیر ارتباطات خبر داد: پلیس و رگولاتوری در ایام عید هماهنگ شدند/ تجهیز ارتباطی نقاط آسیب‌پذیر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی‌ گفت: ‌همزمان با رونق اقتصادی درسال ۹۵ و توسعه خدمات، نظارت کمی و کیفی رگولاتوری، افزایش می یابد.
 
علی اصغر عمیدیان با بیان اینکه در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی علاوه بر توسعه پروانه‌ها بر گسترش خدمات موجود در متن پروانه‌ها نیز نظارت داریم، اظهار کرد: در سال 95 با افزایش کمی و کیفی خدمات جدید، نوآوری‌ها، سرویس‌های ارزش افزوده جدید، احتیاج به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در قالب کنسرسیوم داخلی ایجاد می‌شود که باکمک به توسعه اقتصادی بخش ICT، رونق و شکوفایی با سرعت بیشتر را به همراه دارد.
 
رگولاتور ارتباطی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده ICT به عنوان پیشران توسعه بتواند مدنظر قرار گیرد و با توجه به علاقمندی بخش خصوصی برای حضور در حوزه ICT، این مهم عملیاتی شود.
 
وی با بیان اینکه به امید خدا در سال آینده مشکلات سرمایه‌گذاری در گذشته رفع خواهد شد، افزود: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب در حوزه ICT، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در کشور فراهم شود.
 
او گفت: با اجرایی شدن برجام و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ICT، بخش خصوصی می‌تواند سرویس و خدمات بهتری ارائه کند و با حضور صاحبان فناوری، سرمایه و تکنولوژی، توسعه با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
 
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تشکیل کمیته نوروزی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور اپراتورها طبق هر سال اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما آن است که در ایام نوروز بتوانیم نظارت بیشتری بر سرویس‌های ارائه شده داشته باشیم که در این زمینه با پلیس هماهنگی‌های لازم در نقاط آسیب‌پذیر انجام شده است تا احیانا در حین تصادفات خدمات اورژانسی و بهداشتی به موقع انجام شود.
 
عمیدیان اظهار کرد: به دنبال آن هستیم با نظارت در ایام نوروز، در مکان‌های گردشگری، توریستی و زیارتی که ازدحام بیشتر است با پوشش نقاط آسیب‌پذیر ترافیک شدید ایجاد نشود و مردم بتوانند از ارتباطات کامل استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.