تلفن همراه

گوشی

March 22, 2016
0:05 سه شنبه، 3ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76669

آیفون SE معرفی شد

 
در ادامه برنامه امشب اپل آقای Greg Joswiak به روی صحنه آمد تا آیفون جدید این کمپانی را معرفی نماید.
 
در سال گذشته کمپانی اپل در حدود ۳۰ میلیون دستگاه آیفون ۴ اینچی به فروش رسانده است و به گفته Joswiak هنوز بسیاری از افراد به موبایل های کوچک علاقه بیشتری دارند.
 
iPhone SE نام محصول جدید اپل خواهد بود که ظاهری مشابه آیفون ۵ دارد. جالب اینجاست که مقامات اپل SE را مانند کلمه essay تلفظ می کنند! دلیل این مسئله هم هنوز مشخص نیست. چیپست ۶۴ بیتی Apple A9 موتور محرک این محصول خواهد بود و پردازنده جانبی M9 نیز در کنار آن به کار گرفته شده است تا قدرت این محصول مانند iPhone 6S باشد. امکان استفاده بدون دست از دستیار صوتی Siri با استفاده از فرمان Hey Siri در این دیوایس وجود خواهد داشت. گفته شده است که نسل جدید آیفون های ۴ اینچی از باتری بسیار قوی تری نسبت به نسخه های پیشین برخوردار است.
 
iphone se
 
دوربین ۱۲ مگا پیکسل هم مطابق با شایعات پیشین در این دیوایس وجود خواهد داشت و این دوربین قادر به ثبت ویدیو های ۴K نیز خواهد بود.
 
 
iphone se cpu performance
 
iphone se camera
 
iphone se 4k video
 
سرعت دانلود اطلاعات از طریق LTE در iPhone SE معادل ۱۵۰Mbps خواهد بود که ۵۰ درصد سریع تر از iPhone 5S است. نسخه ۱۶ گیگا بایتی این محصول با قیمت ۳۹۹ دلار و نسخه ۶۴ گیگا بایتی هم با قیمت ۴۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اخذ سفارشات برای این موبایل از ۲۴ مارس آغاز شده و آیفون SE تا پایان ماه مه در ۱۰۰ کشور عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.