تلفن همراه

گوشی

March 22, 2016
0:20 سه شنبه، 3ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76671

سخنرانی Tim Cook و برخی دیگر مدیران اپل در آغاز برنامه امشب

Apple Renewable energies
 
کمپانی اپل امشب قصد دارد که محصولات جدیدی را معرفی نماید و مانند روال سال های قبل این کمپانی مراسم معرفی محصولات جدید با سخنرانی Tim Cook و به دنبال او برخی دیگر مدیران این مجموعه آغاز شده است. به گفته Tim Cook در حال حاضر بیش از یک میلیارد دیوایس فعال اپل در اختیار کاربران قرار دارد که مسئولیتی عظیم را برای این کمپانی موجب می شود.
 
پیرو بحث های حقوقی پیش آمده بین مسئولین اپل و دولت امریکا در هفته های اخیر، Cook در باب اهمیت امنیت اطلاعات کاربران و کدگذاری آنها توضیحاتی داد. استفاده از انرژی های بازگشت پذیر از دیگر موضوعات مورد توجه اپل در سال های اخیر بوده است و در حال حاضر در ۹۳ درصد از دفاتر و فروشگاه های این کمپانی از این گروه انرژی ها استفاده می شود. ساخت نیروگاه خورشیدی ۴۰ مگاواتی اپل در کشور چین، قرار دادن پانل های خورشیدی بر روی بامهای ساختمان های در حال استفاده در کشور سنگاپور، اختصاص ۹۹ درصد از کاغذ مصرفی در بخش بسته بندی به کاغذ های بازیافتی و یا تهیه شده از جنگل های تحت مدیریت صحیح و امروزی و ساخت و بهره برداری از ربوتی به نام Liam که مسئولیت بازیافت آیفون های از رده خارج را بر عهده دارد از جمله دستاوردهای بزرگ زیست محیطی اپل هستند که خانم Lisa Jackson، نایب رئیس بخش محیط زیست این کمپانی در مورد آنها توضیحاتی داده است.
 
liam iphone recycle robot
 
دیگر سخنران اپل در برنامه امشب Jeff Williams است که به فعالیت های گسترده اپل در باب بیماریهای مختلف توضیحاتی را ارائه داده است. بر اساس این توضیحات ResearchKit ها و CareKit های اپل برای بیماری های مختلفی از قبیل پارکینسون، اوتیسم، انواع دیابت و … مورد استفاده قرار گرفته اند و این حرکت می تواند در آینده تأثیرات بسیار مهمی در روند پیشرفت معالجات داشته باشد.
 
Research Kit and care Kit
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.