تلفن همراه

گوشی

March 22, 2016
10:33 سه شنبه، 3ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76674

نسخه متفاوتی از LG G5 با چیپست Snapdragon 652

کمتر از یک ماه قبل یکی از مقامات کمپانی ال جی به صورت ضمنی خبر از وجود نسخه ای از موبایل G5 داده بود که از چیپست Snapdragon 652 بهره می برد و حال این دیوایس رسماً در لیست محصولات ابرقدرت کره ای قرار گرفته است.
 
    
 
در وبسایت ال جی پاناما نسخه جدید LG G5 با شماره مدل H850 معرفی شده است و گفتنیست که این محصول چندی پیش در لیست GFXBench نیز رویت شده بود. نمونه معمول چیپست Snapdragon 652 هشت هسته ای بوده و از ۴ هسته ۱٫۴ گیگا هرتز Cortex A53 و ۴ هسته ۱٫۸ گیگا هرتز Cortex A72 بهره می برد اما در وبسایت LG Panama چیپست نسخه جدید G5 هشت هسته ای ۲٫۰ گیگا هرتز ذکر شده است، البته ممکن است در این میان اشتباهی رخ داده باشد.
این نسخه در دو مدل با ۳ گیگا بایت رم/ ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی و ۴ گیگا بایت رم/ ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و دیگر مشخصات آن مانند نسخه اصلی عبارتند از صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی QHD، دوربین ۱۶ مگا پیکسل در پشت و ۸ مگا پیکسل در جلو، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۶٫۰ مارشمالو. قرار است که در امریکای لاتین فقط این نسخه از LG G5 عرضه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.