سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 29, 2016
12:50 سه شنبه، 10ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76730

آغاز عرضه Surface Hub های غول پیکر مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت ابتدا در ژانویه سال ۲۰۱۵ کامپیوتر های غول پیکر ۵۵ و ۸۴ اینچی خود را با نام Surface Hub معرفی نمود. از آن زمان تا به امروز عرضه این محصولات به دفعات به تعویق افتاده است و حال بالأخره این کمپانی عرضه این دیوایس های All in One را آغاز نموده است.
 
این مسئله از طریق پستی که در بلاگ ویندوز مایکروسافت منتشر شد اعلام شد و حال کاربران و یا گروه هایی که علاقه مند هستند از این دیوایس های بسیار گران قیمت و خاص در اتاق های کنفرانس و سالن های بزرگ استفاده نمایند می توانند با پرداخت ۸۹۹۹ دلار برای نسخه ۵۵ اینچی و ۲۱۹۹۹ دلار برای نسخه ۸۴ اینچی اقدام به خرید نمایند. این محصولات مجهز به دو دوربین و میکروفون برای کنفرانس های ویدیویی هستند و نسخه ای از Skype for Business نیز به صورت اولیه بر روی آنها نصب خواهد بود. نسخه خاصی از نرم افزار OneNote مایکروسافت نیز با امکانات ترسیمی بر روی این دیوایس ها قابل استفاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.