رگولاتوری

April 5, 2016
8:58 سه شنبه، 17ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76842

تغییرات مدیریتی در زیرساخت/ سلطانی معاون طرح و توسعه شد

خبر سه ماه گذشته تسنیم مبنی بر تغییرات مدیریتی در شرکت زیرساخت تأیید و با حکم معاون وزیر ارتباطات، مسعود رضا سلطانی رسما معاون طرح، توسعه و فناوری‌های نوین شرکت زیرساخت شد.
 
محمود خسروی -معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت- در قالب حکمی، مسعود رضا سلطانی را به عنوان معاون طرح، توسعه و فناوری‌های نوین این شرکت منصوب کرد.
 
وی دارای مدرک کارشناسی مخابرات از دانشکده مخابرات است.
 
سلطانی همکاری خود را با مجموعه مخابراتی کشور به عنوان کارشناس راه‌اندازی سوییچ‌های دیجیتال آغاز کرد؛ ریاست اداره آزمایش، تحویل مراکز بین شهری، تحویل مراکز بین‌الملل و معاونت اداره نظارت و آزمایش از جمله مسئولیت‌های وی بوده است.
 
او در سال 89 به عنوان مدیر کل پشتیبانی و راه‌اندازی شرکت ارتباطات زیرساخت و در سال 94 به عنوان سرپرست طرح، توسعه و فناوری‌های نوین منصوب شد.
 
پیش از این انتصاب و در جریان بازداشت یک دلال معروف تجهیزات مخابراتی کشور به اتهام پرداخت رشوه به برخی از مدیران، یک مدیر در شرکت ارتباطات زیرساخت بازداشت شد که وزیر ارتباطات در ارتباط با او گفت: قراردادی قبل از این دولت منعقد شده بود و مدیری که بازداشت شده است نیز از دولت قبل در شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شده بود.
 
واعظی افزود: ما اخباری را بعدها در این زمینه شنیدیم و با بررسی‌های انجام شده متوجه ابهام در این زمینه شدیم. بر این اساس ایشان را عزل کردیم.
 
حدود سه ماه پیش و هم‌زمان با بازداشت این مدیر زیرساختی، خبرگزاری تسنیم خبر از تغییرات مدیریتی در این شرکت داد و گفت که مسعودرضا سلطانی مدیرکل پشتیبانی فنی و راه‌اندازی زیرساخت با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت طرح، توسعه و فناوری‌های نوین و جایگزین مهدی کریمی نیسیانی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.