تلفن همراه

گوشی

April 8, 2016
14:46 جمعه، 20ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76891

گلکسی نوت 6 با حسگر عنبیه چشم و گواهی IP68 همراه خواهد شد

با نزدیک شدن به تابستان، شایعات در مورد گلکسی نوت ۶ نیز بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. آخرین شنیده‌ها در مورد گلکسی نوت ۶ نشان از این دارد که این گوشی هوشمند با گواهی IP68 و سنسور عنبیه چشم روانه‌ی بازار خواهد شد.
 
پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج حال شایعات در مورد گلکسی نوت ۶ سامسونگ که قرار است تابستان سال جاری روانه‌ی بازار شود، به گوش می‌رسد. شنیده‌ها در مورد گلکسی نوت ۶ نشان از این دارند که این گوشی هوشمند همراه با گواهی IP68 روانه‌ی بازار خواهد شد. سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را نیز با این ویژگی روانه‌ی بازار کرد. همچنین باید به وجود سنسور عنبیه چشم اشاره کرد که احتمالا در گلکسی نوت ۶ شاهد استفاده از آن در گوشی هوشمند خواهیم بود.
 
قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ویژگی کاربردی است که این روزها در اغلب گوشی‌های هوشمند شاهد استفاده از آن هستیم. سامسونگ در گلکسی اس ۷ با رعایت استاندارهای IP68 امکان مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری را برای مدت یک و نیم ساعت برای گوشی هوشمندش به ارمغان آورده بود، حال آنکه با بهره‌گیری از آن در گلکسی نوت ۶ همین موضوع را شاهد خواهیم بود. با وجود این ویژگی گلکسی نوت ۶ تبدیل به اولین فبلت سامسونگ با چنین قابلیتی خواهد شد.
 
اطلاعات ارائه شده توسط GalaxyClub اشاره به این نکته دارد که سامسونگ حسگرهای عنبیه سنج را برای انجام فعالیت‌های تحقیقات و توسعه وارد هندوستان کرده است. اگرچه اطلاعات در این مورد بسیار محدود است، اما منابع نزدیک به این موضوع اشاره کرده‌اند که حسگرهای مورد اشاره متعلق به سامسونگ موبایل است. هر چند در این بین اشاره‌ای به گلکسی نوت ۶ نشده، اما با توجه به اینکه پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی نوت ۶ خواهد بود، از این‌رو این گوشی بهترین کاندید برای داشتن این ویژگی است.
 
از جمله‌ی مشخصات فنی که احتمالا گلکسی نوت ۶ به همراه آن‌ها روانه‌ی بازار خواهد شد، باید به نمایشگر ۵.۸ اینچی، حافظه ی رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد. یکی دیگر از احتمالات مطرح شده در مورد این گوشی، همراه شدن آن با اندروید N است.
 
شماری از تحلیل‌گران از عرضه‌ی زودهنگام گلکسی نوت ۶ سخن می‌گویند، هر چند در سوی مقابل شماری نیز این موضوع را تایید نمی‌کنند. باید دید که گلکسی نوت ۶ با چه ویژگی‌ها و چه زمانی رونمایی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.