اپلیکیشن

تلفن همراه

April 15, 2016
17:42 جمعه، 27ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76999

تغییرات اینستاگرام، حضور ویدیو در تب اکسپلورر را پررنگ‌تر می‌کند

به نظر می‌رسد ویدیو اهمیت بسیار زیادی برای مجموعه‌ی فیس‌بوک دارد؛ چراکه پس از این شبکه‌ی اجتماعی، حال اینستاگرام نیز در حال انجام تغییراتی است که که نتیجه‌ی آن‌ها خودنمایی بیشتر ویدیو در این شبکه‌ی اجتماعی مخصوص اشتراک گذاری تصاویر است.
 
پس از آنکه فیس‌بوک تغییراتی را در نحوه‌ی نمایش ویدیو‌ها ایجاد کرد، حال نوبت به اینستاگرام رسیده تا این تغییرات را در شبکه‌ی اجتماعی خود ایجاد کرده و ویدیو‌ها را با جلوه‌ی بهتری در سرویس خود برای کاربران به نمایش بگذارد. پس از آنکه این کمپانی ویدیو‌های ۶۰ ثانیه را در اختیار کاربرانش قرار داد، حال اینستاگرام در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن خود، تب جدیدی را اضافه کرده که با استفاده از آن می‌توان ویدیو‌های بیشتری را در این شبکه‌ی اجتماعی جستجو و مشاهده کرد. در تب جدید اضافه شده به اینستاگرام، در ابتدا کانالی شخصی‌سازی شده برای کاربر نمایش داده می‌شود که Videos You Might Like نام دارد. در این کانال می‌توان انواع ویدیو‌هایی را مشاهد کرد که از تمام صفحات در اینستاگرام جمع‌آوری شده و در قالب بک مجموعه‌ی منسجم برای کاربر به نمایش گذاشته شده‌اند. با اسکرول کردن می‌توان کانال‌های دیگری را نیز مشاهده کرد که هر یک دارای ویدیو‌هایی هستند که حول یک موضوع مشخص در یک کانال گردآوری شده و برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شوند.
 
برای افرادی که همیشه در مقابل تغییرات، رویکردی منفی داشته و شکایت می‌کنند، اینستاگرام بروزرسانی را به گونه‌ای انجام داده تا اکسپلورر با تغییراتی زیادی همراه نشود. با استفاده از این قابلیت می‌توان ویدیو‌هایی را در موضوع‌های مختلف از افرادی دید که حتی توسط بیننده دنبال نیز نشده‌اند. همانطور که اشاره کردیم، قابلیت جدید اضافه شده به اینستاگرام، براساس سلایق و موراد مورد علاقه‌ی کاربر اقدام به فیلتر و نمایش ویدیو‌های مرتبط می‌کند. همچنین می‌توان عدم علاقه به ویدیو‌های مشخص را نیز ابراز کرد که با این قابلیت، اینستاگرام دیگر پست‌های مرتبط با موضوع مشخص شده را برای کاربر نمایش نمی‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.