سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 17, 2016
14:41 یکشنبه، 29ام فروردینماه 1395
کد خبر: 77027

ایسوس با درختان نورانی به میلان رفت

مرکز طراحی ایسوس در نمایشگاه شور زندگی (Glow of Life) در هفته طراحی میلان حضور یافت. این نمایشگاه از 23 تا 27 فروردین در شهر میلان ایتالیا اجرا شد و هماهنگی میان ذن و طبیعت، الهام‌بخش ایسوس برای این حضور است. شور زندگی، در راستای اهداف ایسوس برای ورود نشاط به زندگی هر یک از کاربران از طریق تعامل میان یک تجربه دیجیتال و فناوری‌های نوآورانه است و در این نمایشگاه جنگلی از تندیس‌های نورانی درختان توسط مرکز طراحی ایسوس برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته ‌شد تا آنها توسط یک موبایل با ایجاد تصویری شگفت‌انگیز از نمایش فریبنده نور و رنگ با محیط تعامل برقرار کنند. بازدیدکنندگان بعد از این منطقه مسحور کننده، می‌توانند جدیدترین نوآوری‌های ایسوس را مشاهده کردند.
 
image003.jpg
موضوع شور زندگی در هفته طراحی میلان از ذن و زیبایی طبیعت الهام گرفته است. طراحان ایسوس از هارمونی ذن و درخشش طبیعت ایده می‌گیرند تا فناوری‌های هیجان‌انگیز نوین را خلق کنند. آنها با این تجربه‌های دیجیتال، نور و رنگ را به دنیای کاربران می‌آورند.
 
ASUS Design Center presents Glow of Life at Milan Design Week 2016.jpg
مرکز طراحی ایسوس در نمایشگاه شور زندگی، جنگلی از تندیس‌های درخشان درختان را ایجاد کرده است که هر یک از آنها به نشانی از چهار فصل سال دارای تپش‌های نورانی با رنگ‌های متنوع هستند: رنگین کمانی برای بهار، نارنجی و سبز پرشور برای تابستان، طیفی از رنگ‌های گرم برای پاییز و سفید و آبی نیز برای زمستان. بازدیدکنندگان می‌توانند از چراغ‌قوه موبایل خود برای تعامل با گیرنده‌های نوری این درختان استفاده کنند. زمانی که نور تابیده شود، رنگ‌ها در سراسر تنه پراکنده می‌شوند که نشانی از جذب آب در درختان است. هر چه نور به مدت بیشتری تابیده شود رنگ‌ها بیشتر رشد می‌کنند و توسعه می‌یابند که این هم نمادی از مراحل رشد است. زمانی که بازدیدکنندگان دیگر با درختان تعامل کنند، روح زندگی در این جنگل دمیده می‌شود و ترکیبی فریبنده از نور و رنگ به وجود می‌آید.
 
بازدیدکنندگان بعد از این تجربه خلاقانه به منطقه‌ نمایش محصولات وارد می‌شوند که در آن ساختار‌های مخروطی شکل با نورهای تپنده و میزهای گرد چوبی قرار دارند. هر یک از این میزهای شناور، جدیدترین محصولات ایسوس را نگه داشته‌اند که شامل لپ‌تاپ فوق‌باریک و تبدیل‌شونده ZenBook Flip UX360CA با نمایشگر چرخنده 360 درجه و پرداخت فلزی دوار بدنه، رایانه مجتمع ZenAiO Pro با ساختار بدنه آلومینیومی یکپارچه همراه نمایشگر 4K UHD IPS و عملکرد فوق‌العاده و در نهایت باریک‌ترین موبایل جهان ZenFone Zoom با لنزهای مجهز به 3 برابر زوم اپتیکال است.
 
ASUS Presents Zen-Inspired innovations at Milan Design Week 2016.jpg
مرکز طراحی ایسوس، شامل تیمی از رشته‌های مختلف طراحی است که بارها مورد تقدیر قرار گرفته‌اند و درون ایسوس فعال هستند. از سال 2001 مرکز طراحی ایسوس بیش از 359 جایزه کسب کرده است که شامل تقدیر بین‌المللی International Design Excellence Award (IDEA)، iF Design Award، Good Design Award (G Mark)، Red Dot Award و سایر تقدیرهای معتبر بین‌المللی می‌شود. ایسوس رویکرد «آغاز از مردم» را برای طراحی محصولات بکار گرفته است تا از تمرکز بر خلق ارزش برای کاربران مطمئن باشد. با درک نیاز مردم، ایسوس توانمندسازی کاربران و ایجاد تجربه‌های لذت بخش را هدف خود قرار داده است. امسال، هفتمین سال متوالی است که ایسوس در نمایشگاه طراحی میلان شرکت می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.