اپراتورها

تلفن همراه

April 18, 2016
11:39 دوشنبه، 30ام فروردینماه 1395
کد خبر: 77032

رایتل بسته های اینترنت جدیدی معرفی کرد

در ادامه معرفی بسته‌های متنوع اینترنتی رایتل، این اپراتور بسته‌های جدیدی را با سرعت پایه و حرفه‌ای معرفی کرد.
 
در ادامه ارایه بسته های جدید اینترنتی برای پوشش نیازهای تمامی مشترکین ، این اپراتور بسته های جدید دیگری را برای سیمکارتهای دایمی واعتباری عرضه کرد.
گفتنی است بسته های ارایه شده متنوع بوده و در بسته مصرفی اینترنت با سرعت پایه مشترکین میتوانند با تنوع 9 بسته از 200 مگابایت روزانه تا 36 گیگابایت سالانه و در بسته مصرفی اینترنت حرفه ای نیز با تنوع یازده بسته از 300 مگابایت روزانه تا 100 گیگابایت سالانه بهره مند شوند.
 
مشترکین می توانید مطابق نیاز خود، هر یک از بسته های ارایه شده را خریداری و به میزان قابل توجهی در هزینه مصرفی اینترنت، صرفه جویی نمایید. جهت اطلاع به صفحه بسته های اینترنت دایمی و اعتباری مراجعه نمایید. در صورت خرید بسته های بلند مدت، امکان استفاده از حجم ترافیک رایگان ویژه وب سایت و اپلیکیشن های آپارات و فیلیمو نیز به صورت هدیه در نظر گرفته شده است. 
 
گفتنی است خرید و فعالسازی هر کدام از بسته ها از راه های مختلفی از جمله سامانه کد دستوری USSD، وب سایت رایتل/ صفحه اصلی خرید بسته ، سامانه مدیریت حساب ، فروشگاه های رایتل و یا مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل ، امکان پذیر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.