اپراتورها

تلفن همراه

April 20, 2016
15:01 چهارشنبه، 1ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77060

توزیع رایگان سیم کارت دانش آموزی همراه اول در خراسان رضوی

برای نخستین بار در کشور سیم کارتهای دانش آموزشی به صورت رایگان دراختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات خراسان رضوی بااشاره به اینکه سیم کارت دانش آموزشی،سیم کارتی اعتباری که  به طور خاص برای استفاده تمام دانش آموزان ایرانی است گفت :این سیم کارت ضمن پوشش دادن تمامی نیازهای مکالمه و پیامک دانش آموزان،امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و امن، متناسب با سن آنها را فراهم می کند.
 
نائبیان گفت:این سیم کارت دانش آموزی که به طرح سیم کارت انارستان معروف است دارای شارژ اولیه به مبلغ 500 تومان می باشد که بعد از فعال شدن سیم کارت ، بسته خوش آمد گویی شامل اینترنت پر سرعت نسل سوم به آن تعلق می گیرد.
 
وی افزود:ارائه اینترنت پرسرعت امن و سالم از بستر سرور هوشمند، قابلیت فعالسازی کلیه بسته های دیتای موجود مختص سیم کارت های اعتباری،اختصاص شماره تلفن به سیم کارت در لحظه فعالسازی و امکان مکالمه و ارسال پیامک در سرتاسر ایران از دیگر مزایای این سیم کارت می باشد.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات خراسان رضوی با اشاره به اینکه هر دانش آموز تنها مجاز به ثبت نام و دریافت یک عدد سیم کارت دانش آموزی خواهد بود بیان کرد:مالکیت سیم کارت به نام والدین دانش آموز می باشد و فعال سازی این سیم کارت برای مشترک رایگان و تنها در صورت حضور  یکی از والدین با ارائه شناسنامه و کارت ملی صورت می پذیرد و این سیم کارت غیر قابل واگذاری می باشد.
نائبیان گفت:مدارک لازم جهت دریافت سیم  کارت دانش آموزی، اصل کارت ملی یکی از والدین و دانش آموز نیاز می باشد و والدینی که در صدد تهیه سیم کارت دانش آموزی برای فرزندان خود هستند می توانند این سیم کارت ها را از مدارس و یا از طریق نماینده انارستان تهیه کنند.
 
وی در خصوص تعرفه مکالمه،پیامک و دیتای سیم کارت دانش آموزی افزود:تعرفه مکالمه (درون شبکه،تلفن ثابت و تماس با سایر اپراتورهای داخل کشور)،تعرفه پیامک فارسی یا انگلیسی (درون شبکه و سایر اپراتورهای داخل کشور) و تعرفه دیتای PAYG این سیم کارت ها مشابه سیم کارت های اعتباری عادی همراه اول است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.