سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 25, 2016
17:06 دوشنبه، 6ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77118

پیشگامی سامسونگ در صنعت نمایشگرهای دیجیتال

برای هفتمین سال متوالی، سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان برند پیشرو در زمینه فروش نمایشگرهای دیجیتال در دنیا معرفی شد. مؤسسه تحقیقات بازار IHS، در آخرین گزارش خود اعلام کرد، سامسونگ به‌عنوان رهبر صنعت نمایشگرهای دیجیتال توانسته موقعیت خود را از سال 2009 تاکنون حفظ کند.
 
01-Outdoor-Signage-1.jpg
نتایج درخشان سامسونگ الکترونیکس در این سال‌ها و به‌خصوص سال 2015  نشان می‌دهد که این شرکت همواره درصدد ارائه راهکارهای تجاری بر مبنای فناوری و نوآوری بوده است تا مشتریان بسیاری در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار بتوانند نیازهای خود را به کمک راهکارهای خلاقانه سامسونگ برطرف کنند.
 
بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات بازار IHS، سامسونگ در فصل اول سال 2016 توانسته است 28.8 درصد از سهم فروش بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال را از آن خود کند. در حالی که سهم سامسونگ از فروش نمایشگرهای دیجیتال در مدت مشابه در سال 2014، 26.9 درصد بوده است.
 
02-Outdoor-Signage-2.jpg
سئوگ‌گی کیم، معاونت ارشد واحد نمایشگرهای شرکت سامسونگ الکترونیکس (B2B)، در این باره گفت: «سامسونگ همواره به دنبال طراحی و تولید قدرتمندترین نوآوری‌ها در صنعت نمایشگرهای دیجیتال در جهان است؛ ما معتقدیم که نوآوری مستمر موجب پیشرفت چشمگیر کسب‌وکار مشتریانمان خواهد شد.» وی همچنین افزود: «نتیجه گزارش مؤسسه IHS، حاکی از کار مداوم و تعهد ما به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و خلق تجربه‌ای همه‌جانبه برای کاربرانمان است. ما امیدواریم برای سالیان متمادی، همچنان رهبری بازار فروش نمایشگرهای دیجیتال را در اختیار داشته باشیم.»
 
03-Broadcasting-Studio-Video-Wall.jpg
سامسونگ با معرفی نمایشگرهای متنوع، به بسیاری از صنایع از جمله آموزش، گردشگری، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، راه‌حل‌های تجاری مناسبی ارائه کرده است. از جمله راه‌حل‌های تجاری سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
نمایشگرهای LED سامسونگ: نمایشگرهای LED سامسونگ با ارائه تصویری کامل از زوایای مختلف،‌ طراحی داخلی‌ مناسبی برای خرده‌فروشان فراهم می‌کند. این نمایشگرها برای محیط‌های داخلی و خارجی، با نور زیاد و روشن مناسب است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نمایشگرها همچون شفافیت برتر، سرعت مخابره بالا و تصویرسازی بسیار سریع به جلب‌توجه مشتریان کمک می‌کند.
 
04-World's-Thinnest-Bezel-Video-Wall.jpg
نمایشگرهای فضای باز (Out Door) سامسونگ: سری OHD نمایشگرهای هوشمند و بادوام سامسونگ، محصولاتی هستند که برای فضای خارجی طراحی شده‌اند. این نمایشگرهای شفاف و با کنتراست بالا، تصاویری باکیفیت در 24 ساعت شبانه‌روز ارائه می‌دهند و نیز خطاها و اشکالات تصویر را بدون تداخل عواملی مانند آب و هوا یا عوامل طبیعی دیگر کاهش می‌دهند. با استفاده از این نمایشگرهای دیجیتال، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند پیام‌ها و تصاویر مربوط به نوع فعالیتشان را در فضایی خارج از محل کسب‌وکار خود در معرض دید مشتریان قرار دهند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند بدون نیاز به وارد شدن به داخل فروشگاه و در فضای باز، اطلاعات موردنیاز را به دست آورند. 
 
05-Semi-Outdoor-Signage.jpg
نمایشگرهای ویدئو وال(Video Wall)  سامسونگ: نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت تلفیقی و در اشکال مختلف نصب می‌شوند. این نمایشگرها کاستی‌های رنگ و اشکالات تصویر را از بین می‌برند و قادر به انتقال پیام‌های بسیار تأثیرگذار در ابعاد بزرگ هستند. گفتنی است سامسونگ در سال 2015 موفق به ارائه باریک‌ترین  قاب ویدئویی در بازار شد و به این ترتیب توانست خطاهای تصویری‌ که موجب اختلال در تمرکز مخاطب می‌شود را از بین ببرد. این نمایشگرها را می‌توان در گذرگا‌ه‌های اصلی شهر و معابر نصب کرد تا تصاویر محصولات گوناگون را با همه جزئیات به نمایش گذاشت و همچنین اطلاعات و تصاویر آن را کنترل و به‌روزرسانی کرد.
 
07-Interactive-White-Board-Solution.jpg
تخته سفید تعاملی (Interactive White Board): نمایشگر چندرسانه‌ای سامسونگ قادر است محتوا را در لحظه به نمایش بگذارد تا امکانات ارتباطی را در کلاس‌های درس یا اتاق‌های مخصوص جلسات افزایش دهد. این تخته‌های تعاملی قابلیت لمس، انعطاف‌پذیری بالایی دارند. این نمایشگرها ازجمله راهکارهای تجاری سامسونگ در حوزه آموزش هستند.
 
Samsung Electronics Ranks No. 1 in Global Digital Signage Unit Sales for Seventh Consecutive Year.jpg
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.