اپراتورها

باندپهن

April 27, 2016
18:25 چهارشنبه، 8ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77171

سرائیان و صدوقی مدیران عامل و قنبری و بقایی روسای هیئت مدیره مخابرات و همراه اول میشوند

با انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و همراه اول، موضوع انتخاب مدیران عامل این شرکت ها در دوره جدید شدت گرفت.
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، روز گذشته و طی احکام جداگانه ای از سوی صاحبان سهام مخابرات ایران، برات قنبری معاون نظارت وبرنامه ریزی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات به نمایندگی از سهام عدالت ، لطیف وصلی عضو سابق هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار به نمایندگی از سهامدار خصوصی مخابرات، مظفر پوررنجبر عضو هیئت مدیره شرکت اعتماد مبین و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به نمایندگی از سهام دولت و حمیدرضا رفیعی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران به نمایندگی از سهامدار خصوصی مخابرات به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند. 
 
اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران 5 نفر می باشد که یک نفر باقیمانده در روزهای آینده معرفی می شود. طبق شنیده های خبرنگار ایستنا، از بابک تراکمه، مسعود مهردادی و مالکی بعنوان گزینه های احتمالی انتصاب از سوی سهامدار خصوصی مخابرات بعنوان پنجمین عضو هیئت مدیره این شرکت، نام برده میشود.
 
از سوی دیگر و در احکام جداگانه دیگری از سوی صاحبان سهام همراه اول، سیداسد الله دهناد سرپرست شرکت مخابرات ایران، محمدرضا مدرس خیابانی عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، علی بقایی عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، بهزاد خان سفید مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مجتبی جعفری عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیارایران و معاون شورای عالی فضای مجازی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت معرفی شدند.
 
بر اساس ماده 33 اساسنامه شرکت مخابرات ایران ، هیئت مدیره در اولین جلسه خود که حداکثر یک هفته بعد از انتخاب تشکیل می شود از بین اعضای خود یک نفر را به عنوان رییس و یک نفر را به عنوان نایب رییس تعیین می کنند . بعلاوه بر اساس ماده 42 اساسنامه ،هیئت مدیره یک شخص حقیقی را از بین اعضای خود یا خارج به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب می نماید . این فرآیند عینا در شرکت ارتباطات سیار نیز اجرا خواهد شد. اما براساس اطلاعات رسیده به خبرنگار ایستنا، با توجه به توافق انجام گرفته بین سهامداران شرکت و به ویژه وزیر ارتباطات، برات قنبری، معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات بعنوان رئیس هیئت مدیره این شرکت جایگزین سیدمصطفی سیدهاشمی میشود و رسول سرائیان -مدیرعامل سابق شرکت ارتباطات سیار ایران و عضو فعلی هیئت مدیره این شرکت- بعنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران جایگزین اسدالله دهناد، سرپرست فعلی مدیریت این شرکت خواهد شد. همچنین علی بقایی بعنوان رئیس هیئت مدیره همراه اول انتخاب خواهد شد و با وجود برخی گمانه زنی های انجام گرفته در خصوص احتمال انتصاب یوسف پور، وحید صدوقی بعنوان مدیرعامل همراه اول در دوره جدید، به کار خود ادامه خواهد داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.