بازی

فناوری اطلاعات

May 11, 2016
11:45 چهارشنبه، 22ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77433

Need for Speed بعدی در سال 2017 می‌آید

 
شرکت «الکترونیک آرتز» (EA) اعلام کرد که قسمت جدید مجموعه بازی‌های Need for Speed در دست ساخت قرار دارد و در سال 2017 راهی بازار خواهد شد.
 
شرکت EA‌ درباره‌ی این بازی گفت:” در حال حاضر مشغول تولید زیر ساخت‌های مورد نیاز برای NFS جدید هستیم. سعی داریم این عنوان را در سال 2017 راهی بازار کنیم و به همین دلیل تا مدتی دیگر نمی‌توانیم درباره‌ی بازی جدید صحبت کنیم. در حال حاضر با بسیاری از طرفداران این مجموعه بازی‌ها صحبت کرده‌ایم و حتی در ماه‌های آینده آن‌ها را به استودیوی خودمان می‌آوریم تا بتوانیم از نظرات این افراد استفاده کنیم و بازی خوبی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.”
 
خبر ساخت این بازی در حالی اعلام می‌شود که هنوز نمی‌دانیم جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی NFS در چه‌تاریخی و برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود. احتمال دارد که این بازی در E3 2016 معرفی شود.
 
جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های Need for Speed سال گذشته توسط استودیوی Ghost Games ساخته و برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی راهی بازار شد. البته برای تجربه‌ی این بازی به ارتباط اینترنت نیاز بود و بازی‌کننده‌ها در زمان بازی باید آنلاین باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.