باندپهن

باندپهن ثابت

May 11, 2016
15:49 چهارشنبه، 22ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77439

سرپرست مخابرات استان مرکزی: مطالبات شرکت مخابرات از مشترکان استان مرکزی به ۷۰ میلیارد ریال رسید

سرپرست شرکت مخابرات استان مرکزی گفت: مطالبات مخابرات استان از مشترکان به ۷۰ میلیارد ریال رسیده که این رقم قابل توجهی است و تحقق آن، اجرای کارهای توسعه ای را سرعت می‌بخشد.
 
محمدمهدی ملک حسینی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود با اشاره به طرح و برنامه‌های شرکت مخابرات استان اظهار داشت: استان مرکزی در حال حاضر دارای یک میلیون و 200 هزار مشترک تلفن همراه است و ضریب نفوذ تلفن در استان 83.6 درصد است.
 
وی افزود: راه اندازی نسل سوم (نسل جدید تلفن همراه) یکی از برنامه‌های مهم سال گذشته این شرکت بود و در این راستا گام‎های ارزنده‌ای برداشته شد و امسال نیز نسل چهارم این طرح با جدیت دنبال می‌شود.
 
سرپرست مخابرات استان مرکزی تصریح کرد: همچنین تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت استان به 112 هزار رسیده است و با توجه به فعالیت 600 هزار تلفن خانگی، افزایش دو تا سه برابری اینترنت پرسرعت در دستور کار این شرکت قرار دارد.
 
ملک‌حسینی با بیان اینکه 762 طرح مخابراتی استان در سفر هیئت دولت آماده افتتاح و بهره برداری است گفت: طرح‌ها در بخش‌های تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، تلفن همرا و فیبر نوری است که به منظور اجرای آنها 700 میلیارد ریال هزنیه شده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 600 هزار تلفن خانگی در استان وجود دارد که ضریب نفوذ این تلفن40.96 درصد است.
 
سرپرست مخابرات استان مرکزی خاطرنشان کرد: به منظور دایر شدن هر خط تلفن ثابت حدود هشت میلیون ریال هزینه می‌شود اما این خط با مبلغ 500 هزار ریال در اخیتار مشترکان قرار می‌گیرد و باید گفت تلفن ثابت برای مخابرات نه تنها دارای سود نیست بلکه ضرر نیز دارد.
 
ملک حسینی عنوان کرد: سال گذشته 240 سایت بی تی اس به این استان اضافه شد که با این تعداد 650 سایت بی تی اس در استان مرکزی وجود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.