بازی

فناوری اطلاعات

May 14, 2016
12:31 شنبه، 25ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77478

دوبازی جدید نینتندو مجانی‌اند

مدتی است که شرکت نینتندو برای بهبود شرایط مالی خود تصمیم گرفته در عرصه ساخت بازی‌های موبایل وارد شود. این شرکت اولین بازی خود «میتومو» (Mitomo) را 27 اسفند سال گذشته در ژاپن و 12 فروردین امسال در آمریکا و سایر نقاط جهان عرضه کرد. بازی‌ای که تا به حال نزدیک به 10 میلیون کاربر آن را دانلود کرده‌اند.
 
حال شرکت DeNA شریک این شرکت، اعلام کرده دو بازی دیگری که برای پلتفرم موبایل در راه دارد به شکل مجانی برای اندروید و iOS عرضه خواهند شد.
 
ماه پیش نینتندو اعلام کرد این دوعنوان بازی بر اساس مجموعه بازی‌های Animal Crossing و Fire Emblem که خود نینتندو پیشتر آنها را ساخته، تولید خواهند شد. البته آن زمان موضوع قیمت‌گذاری این بازی‌ها مطرح نشد.
 
اما براساس آخرین اخباری که وال استریت ژورنال منتشر کرده است قیمت این دو بازی توسط شریک نینتندو یعنی شرکت DeNA به بیرون درز کرده و مشخص شده هر دوی این بازی‌ها مجانی خواهند بود اما احتمالا کاربران برای این بازی‌ها به شکل درون برنامه‌ای مبالغ ناچیزی پرداخت خواهند کرد.
 
مدیر عامل شرکت DeNA گفته این بازی‌های جدید نسبت به میتومو که بیشتر بر تعاملات اجتماعی متمرکز بود بر خود روند بازی کردن متمرکز هستند.
 
براساس انتظارات، این دو بازی پاییز امسال عرضه خواهند شد. شرکت نینتندو اعلام کرده تا پایان سال 2017 چهار بازی دیگر هم برای پلتفرم موبایل می‌سازد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.