بازی

فناوری اطلاعات

May 14, 2016
12:37 شنبه، 25ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77479

گزارش مالی یوبی سافت؛ The Division فراتر از تصورات ظاهر شد

شرکت یوبی سافت اعلام کرد که تا این لحظه بیش از 9.5 میلیون کاربر در بازی The Division ثبت نام کرده‌اند و این میزان بسیار بیشتر از انتظارات این شرکت بوده است.
 
یوبی سافت اعلام کرد که فروش دو بازی The Division و Far Cry Primal‌ در ماه فوریه بسیار خوب بوده و این دو عنوان جزو پرفروش‌ترین بازی‌های این شرکت بوده‌اند. «ایو گیلمو» (Yves Guillemot) مدیرعامل شرکت یوبی سافت درباره‌ی این موضوع گفت:” موفقیت دو بازی Far Cry Primal و The Division فراتر از انتظار ما بوده است.” بازی The Division در حال حاضر بیش از 9.5 میلیون بازی‌کننده و گیمر فعال دارد که به صورت میانگین 3 ساعت در روز بازی می‌کنند. همچنین 20 درصد از این افراد هم Season Pass بازی را خریدرای کرده‌اند.
 
گیلمو در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید:” موفقیت این بازی باعث شده که عملکرد دیجیتالی ما در سال مالی گذشته عالی باشد. میزان استقبال کاربران از بازی Far Cry سه برابر بیشتر از چیزی بود که پیش‌بینی می‌کردیم. میزان استقبال از بازی Rainbow Six هم دو برابر بیشتر از انتظار ما بود. همچنین دو بازی The Division و Watch Dogs هم به عنوان اولین و سومین بازی جدید پرفروش ما به حساب می‌آیند.”
 
میزان استقبال روزانه‌ی کاربران از بازی Rainbow Six Seige دوبرابر انتظار بوده و شرکت یوبی سافت گفته که عملکرد این بازی بهتر از سایر بازی‌های اکشن تیراندازی در بازار بوده است.
 
یوبی‌سافت از عملکرد بازی‌هایش در سال مالی گذشته به‌شدت راضی است و امید دارد که این موفقیت را سال آینده هم تکرار کند. این شرکت در سال مالی آینده‌ی خودش بازی‌های Ghost Recon Wildlands، Watch Dogs 2،‌For Honor و South Park: The Fractured But Whole را راهی بازار خواهد کرد. همچنین احتمال دارد که چند بازی جدیدتر هم منتشر شود.
 
یوبی سافت در سال مالی گذشته‌ی خودش فروش 1.39 میلیارد یورو داشته که این میزان 4.8 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. فروش این شرکت در سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی گذشته هم 624.9 میلیون یورو بوده که در مقایسه با آمار سال گذشته افزایش 256.7 درصدی را نشان می‌دهد.
 
فروش دیجیتالی این شرکت هم 446.9 میلیون یورو بوده که این میزان بیشتر از فروش سال‌های گذشته بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.