فناوری اطلاعات

May 15, 2016
6:24 یکشنبه، 26ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77490

رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات: دانشکده مخابرات گردش مالی زیادی ندارد/برقراری ارتباط مجدد با اساتید صاحب نام

رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات گفت: ارتباط اساتید صاحب نامی که با دانشکده قطع شده بود، دوباره برقرار شد و حتی برخی اساتید مرکز تحقیقات مخابرات ایران نیز جهت تدریس جذب شدند.
 
وحید یزدانیان در مراسم هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس دانشکده پست و مخابرات با بیان اینکه فعالیت‌های این دانشکده بعد از باز پس گرفته شدن از مخابرات در سال گذشته جان تازه‌ای گرفت، اظهار کرد: وزیر ارتباطات در زمانی که این دانشکده را باز پس گرفتند، تأکید داشتند که روی ارتقای هویت این دانشکده کار شود.
 
وی عنوان کرد: الان که در حضور آقای واعظی هستم، مفتخرم بگویم در راستای تأکیدات شما حرکت کردیم تا جاییکه ارتباط قطع شده با برخی اساتید صاحب نام دوباره برقرار شد.
 
رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات گفت: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم، اساتید مرکز تحقیقات مخابرات ایران هم حاضر شدند به تدریس در این دانشکده بپردازند.
 
او با بیان اینکه شورای تعامل دانشجویان و دانشگاه برای اولین بار شکل گرفت، ابراز کرد: شاید دانشکده از منظر گردش مالی حکم یک اداره کل را برای وزارت ارتباطات داشته باشد اما از منظر منابع انسانی یکی از بزرگترین مجموعه‌های تحت امر وزارت ارتباطات است.
 
یزدانیان با ارائه درخواستی به وزیر ارتباطات گفت: امیدواریم زیرساخت‌های آموزشی این دانشکده که فرسوده شده است، با توجه شما مورد بازسازی قرار گیرد تا بتوانیم به عنوان یکی از نظام‌های پشتیبان برنامه ICT نقش خود را ایفا کنیم.
 
در این مراسم از ناصر عنایتی راد –اولین رئیس این دانشکده- و مصطفی قندی –فرزند اولین وزیر پست، تلگراف و تلفن پس از پیروزی انقلاب اسلامی- تقدیر شد.
 
وزیر ارتباطات در توشیح و ممهور نمودن تابلوی تمبر هشتاد و هشتمین سالگرد تأسیس دانشکده پست و مخابرات، نوشت: امیدوارم این دانشکده همواره منشأ خیر و برکت برای آموزش جوانان کشور باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.