اپراتورها

تلفن همراه

May 18, 2016
18:15 چهارشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77576

جمکران هم وای‌فایی شد

در آستانه نیمه شعبان، مسجد مقدس جمکران تحت پوشش سرویس وای فای همراه اول نیز قرار گرفت.
 
اپراتور اول اعلام کرد که به منظور رفاه حال زائران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان، با راه اندازی یک BSC و اضافه کردن ۶ سایت دائمی و ۳ سایت سیار، ظرفیت شبکه این اپراتور نسبت به سال گذشته به بیش از ۳ برابر افزایش یافت.
 
همچنین برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل ارتباطی در این ایام جشن و شادی، یک سوئیچ و یک BSC از استان اصفهان به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده است.
 
علاوه بر این، برای افزایش ظرفیت اینترنت مشترکین همراه اول در جمکران، سرویس وای فای آفلودینگ (wifi offloading) نیز در این ایام راه اندازی شده است. دارندگان بسته های نوترینو می توانند در این مکان از وای فای پرسرعت همراه اول استفاده کنند. این سرویس برای نخستین بار توسط همراه اول و به مناسبت بهره برداری از خدمات و توسعه شبکه پهن باند استان قم، در اردیبهشت ماه سال گذشته و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم راه اندازی شد.
 
همراه اولی ها می توانند برای دریافت تنظیمات و استفاده از این سرویس نوین، wifi گوشی خود را روشن و گزینه help را انتخاب کنند.
 
قرار است همراه اول در چند نقطه از مسجد مقدس جمکران، ایستگاه هایی را برای پاسخگویی به مشترکین در خصوص نحوه استفاده از سرویس وای فای آماده کند.
 
همچنین به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، همراه اول از ارائه آواهایی به این مناسبت در فهرست آواهای انتظار خود خبر داد. مشترکین این اپراتور می توانند با ارسال کد آوا به سرشماره۸۹۸۹ از بین آواهای «آه العجل ای امام زمان (عج) با کد ۶۹۵۶۴»، «سلام با کد ۸۲۴۴۷»، «به طه به یاسین با کد ۴۳۴۱۶»، «به طه به یاسین۲ با کد ۶۳۸۱۵»، «روزی تو خواهی آمد با کد۳۲۵۷۲» و «عصر جمعه با امام زمان (عج) با کد ۳۳۴۶۷»، آوای مورد نظر خود را فعال کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.