سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 21, 2016
10:21 شنبه، 1ام خردادماه 1395
کد خبر: 77632

یکه‌تازی پاوربانک‌های انکر در بازار جهانی

کمپانی انکر با عرضه پاوربانک‌هایی با کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و فناوری‌های جدید توانسته توجه بازارهای جهانی به ویژه آمریکا را به خود معطوف کند.
 
تمرکز انکر روی تولید محصولاتی همچون باتری‌های شارژی، شارژرها، پاوربانک‌ها و دیگر محصولات الکترونیکی مصرفی است که با تلفیقی از طراحی و تکنولوژی محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.
 
این کمپانی آمریکایی در سال ۲۰۰۹ توسط گروهی از کارکنان گوگل ایجاد شد که پس از راه‌اندازی کمپانی انکر از گوگل جدا شدند و اکنون به رهبر بازار پاور موبایل تبدیل شده‌اند.
انکر یکی از تولیدکنندگانی است که به دنبال سرمایه‌گذاری روی توسعه پاوربانک‌های با پورت USB نوع C است و درحال حاضر بخاطر باتری‌ها و سیستم‌های شارژی‌اش شناخته شده و فروش زیادی نیز در بازار جهانی داشته است.
 
این برند پیش از این یک شارژر رومیزی ۱۰ پورتی عرضه کرده بود و به تازگی مدل جدید PowerPort5+ را معرفی کرده است که از پورت USB نوع C بهره می‌برد و توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
پاوربانک‌های انکر از چند تکنولوژی بسیار جدید متناسب با نیاز خریداران خود, بهره می‌برند که این ویژگی‌ها موجب متمایز شدن محصولات این برند از دیگر برندهای تولیدکننده لوازم جانبی موبایل می‌شود.
 
۱- مدت زمان لازم برای شارژ باتری پاوربانک:
هرچه ظرفیت پاوربانک شما بیشتر باشد, طبیعی است که زمان مورد نیاز برای شارژ کردن آن بیشتر می شود. اما امروزه تکنولوژی جدیدی به بازار آمده به نام Voltage Boost که مقدار انرژی صرف شده در مقاومت کابل را جبران می کند و این امر باعث کاهش زمان شارژ پاوربانک می شود.
 
۲- همخوانی خروجی پاوربانک با ورودی دستگاه مورد نظر:
برای مثال اگر شدت جریان ورودی دستگاه شما دو آمپر و شدت جریان خروجی پاوربانک شما سه آمپر باشد، دستگاه شما در مدت زمان کمتری شارژ می شود چون جریان خروجی پاوربانک شما از جریان ورودی دستگاه بیشتر است، این اتفاق در مدت زمان طولانی موجب ازکار افتادن باتری دستگاهتان می شود چرا که ورودی و خروجی این دو با یکدیگر همخوانی ندارند. برای حل این مشکل فناوری دیگری به بازار آمده است به نام Power IQ که در پورت USB پاور بانک قرار می گیرد و جریان مورد نیاز برای شارژ هر دستگاه را شناسایی می کند. این تکنولوژی این امکان را به شما می دهد که از یک پاوربانک برای شارژ چند دستگاه با شدت جریان های مختلف ورودی، استفاده کنید.
 
۳- فناوری متمایز از دیگر برندها:
برند انکر هر ساله تکنولوژی به روز و متفاوت از دیگر برند ها را در محصولات خود عرضه می کند. این بار تراشه (IC) بسیار ریزی را به نام Multiprotect در پاوربانک های خود قرار داده است که کار آن بازیابی بسیار سریع و بالای قدرت پاوربانک، محافظت از آن در هنگام اتصال کوتاه، محافظت از جریان خروجی، تثبیت کننده جریان خروجی و کنترل دما است.
پشتیبانی از Quick Charge 2.0 یکی دیگر از فناوری های به روز محصولات انکر است که تا ۷۵ درصد سرعت شارژ را افزایش می دهد.
 
۴- وزن و ابعاد پاور بانک:
از آنجایی که از پاوربانک ها برای شارژ دستگاه در شرایط و محیط های عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و یا در زمان پیاده روی استفاده می شود، وزن و اندازه آن برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و در قیمت آن هم بی تاثیر نیست.
اگر ظرفیت پاوربانکی ۱۵ هزار میلی آمپر باشد و ابعاد آن کوچک تر از یک پاوربانک با ظرفیتر۲۰ هزار میلی آمپر باشد، قیمت پاوربانکی که ظرفیت کمتری دارد، بالاتر است چرا که ابعاد در قیمت پاور بانک تاثیر زیادی دارد.
 
۵- گارانتی پاوربانک:
ارائه محصولات با گارانتی معتبر برای خریدار اهمیت بسیاری دارد. زیرا حس امنیت بالایی را در خرید به مصرف کننده می دهد. پاوربانک‌های انکر درحال حاضر یکی از پرفروش‌ترین محصولات آمازون در آمریکا هستند که با قیمت و کیفیت رقابتی مورد استقبال بازار جهانی قرار گرفته‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.