اپراتورها

تلفن همراه

May 22, 2016
21:10 یکشنبه، 2ام خردادماه 1395
کد خبر: 77640

مدیرعامل ایرانسل: کیفیت و خدمات مهمترین اولویت در ترابردپذیری است

مدیرعامل ایرانسل: کیفیت و خدمات مهمترین اولویت در ترابردپذیری است
    
مدیرعامل ایرانسل در گفت‌وگوی اختصاصی با زومیت ضمن بیان اینکه در ترابردپذیری شماره تلفن اولویت اصلی، کیفیت و خدمات اپراتورها است اعلام کرد که به شرطی با تعیین کف قیمت اینترنت موافق است که برای همه فعالان عرصه اینترنت اعم از ثابت و همراه اعمال شود و صدمه‌ای برای مشترکان و اپراتورها نداشته باشد.
 
علیرضا قلمبر دزفولی در گفت‌وگوی اختصاصی با زومیت در مورد نگرانی مشترکان در مورد تأخیر در اجرای ترابردپذیری شماره تلفن همراه و دلیل این تأخیر گفت: «فکر نمی‌کنم مشکل کلی بر سر اجرای ترابردپذیری وجود داشته باشد. در روزهای منتهی به ۲۷ اردیبهشت که قرار بود پروژه راه اندازی شود مدیران پروژه که مسئولان رگولاتوری بودند در مأموریت خارج از کشور بودند و به نظر من به این علت اجرای طرح به تأخیر افتاد.»
 
مدیرعامل ایرانسل در مورد دریافت یا دریافت نکردن هزینه سیم‌کارت‌ها از افرادی که به اپراتور ایرانسل مهاجرت می‌کنند اعلام کرد:«از ابتدا بحثی بر سر جابجایی سیم‌کارت‌های اعتباری نبود چون هزینه‌ای ندارند. بحث بر سر سیم‌کارت‌های Post Paid(دائمی) بود که از  ۱۲۰ هزار تومان تا حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند. در ابتدا مطرح شد مشترکانی که از اپراتور خارج می‌شوند این مبلغ را به اپراتور بعدی ببرند که در آن زمان با این پیشنهاد موافقت نشد ولی تا جایی که اطلاع دارم وزیر ارتباطات روی این موضوع دستور پیگیری داده‌اند؛ چون این موضوع مهمی است. مشترکی که به اپراتور مقصد می‌رود این مبلغ ودیعه به عنوان پشتوانه‌ی پرداخت ماهانه، رومینگ و دیگر هزینه‌های این مشترک است.»
 
دزفولی به سئوال خبرنگار زومیت مبنی بر اینکه «آیا ایرانسل طرح‌های جدیدی برای اجرا در زمان ترابردپذیری دارد؟» پاسخ داد:«به نظرم آن چیزی که در ترابردپذیری تعیین‌کننده خواهد بود، در درجه اول کیفیت و خدمات است. حدود قیمت اپراتورها نزدیک به یکدیگر است. من اعتقاد ندارم که در ترابردپذیری شماره تلفن همراه مشترکان برخی از اپراتورها را بتوان با قیمت جذب کرد؛ از طرفی معتقدم اگر اپراتوری خدمات جدید و با کیفیت‌تری ارائه دهد می‌تواند در این عرصه موفق شود.»
 
مدیرعامل ایرانسل نظرش را در مورد تعیین کف قیمت اینترنت موبایل اینطور بیان کرد: «به شروطی موافق کف قیمت اینترنت هستیم؛ اول اینکه کف قیمت برای همه فعالان عرصه اینترنت اعم از همراه و ثابت اعمال شود. دوم اینکه کف قیمت باید با شرایط اقتصادی کشور سازگار باشد. سوم اینکه کف قیمت با قیمت تمام شده اینترنت در اپراتورها و در کل کشور تناسب داشته باشد. طبیعتاً نباید به گونه‌ای باشد که مشترک یا اپراتور صدمه ببیند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.