تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

May 27, 2016
9:20 جمعه، 7ام خردادماه 1395
کد خبر: 77693

عینک واقعیت مجازی ایسوس، از رویا تا واقعیت

چندی است که تکنولوژی جدید واقعیت مجازی را می توان در گوشه و کنار تمام سایت های خبری مشاهده نمود. همه شرکت های تکنولوژیک سعی در تولید و عرضه عینک های واقعیت مجازی دارند تا بتوانند خود را همگام با دنیای تکنولوژی و بازی پیش ببرند و از رقبا پیشی بگیرند. در این میان شرکتهای بزرگ اکیلیوس و HTC زودتر از دیگر برندها وارد میدان شده و عینک های واقعیت مجازی خود را معرفی کرده اند. امروزه علاوه بر کنسول های بازی و گوشی های هوشمند، کاربران تمایل دارند که این تکنولوژی را بر روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنند.
 
VR ASUS.JPG
شرکت ایسوس به تازگی لوگو فراتر از واقعیت مجازی را معرفی نموده است. این علامت، نشان دهنده سازگاری و اطمنیان به مصرف کننده می باشد که به راحتی می تواند از مادربورد و کارت گرافیک خود برای بازی های واقعیت مجازی استفاده نماید. شرکت ایسوس با شرکت های مختلفی که در زمینه واقعیت مجازی فعالیت دارند همکاری کرده تا مطمئن شود که تمام قطعات تولیدی ایسوس با نسل جدید لوازم واقعیت مجازی همخوانی دارد.
همکاری ایسوس با شرکت های دیگر به این معنی است که تمام قطعات ایسوس که دارای علامت VR Ready می باشند، دارای فریم وِر و نرم افزارهایی هستند که با قطعات واقعیت مجازی همخوانی کامل دارند. علامت VR ready بر روی کالاهایی قرار دارد که با هدست واقعیت مجازی اکیلیس ریفت تست شده اند و هر زمان که HTC Vive نیز معرفی شود با کالاهای ایسوس هماهنگی کامل خواهد داشت.
فراتر از واقعیت مجازی: آماده برای بهترین تجربه از واقعیت مجازی
اگر چه یافتن مشخصاتی که بتواند حداقل کیفیت را برای وسایل واقعیت مجازی پشتیبانی کند آسان است، اما مطمئن شدن از اینکه یک دستگاه با واقعیت مجازی همخوانی داشته باشد و سازگار باشد کار بسیار سختی است. ایسوس به منظور مطمئن شدن از همخوانی قطعات خود، تمام برنامه ها و فریم وِرهای مختلف را آزمایش کرده و سازگاری آنها را کنترل می نماید.
ایسوس لیست کالاهایی را که با اکیلیس ریفت سازگاری دارند منتشر کرده و همینطور پس از معرفی HTC Vive در آینده ای نزدیک نیز لیست قطعات سازگار با این مدل منتشر خواهد شد. کاربرانی که علاقه به خرید کامپیوترهای شخصی  با امکان واقعیت مجازی دارند، می توانند به تارنمای Beyond VR Ready ایسوس مراجعه نموده تا لیست کالاهای سازگار را در دسترس داشته باشند. ایسوس به صورت دوره ای این لیست را به  روز نگه می دارد تا کاربران همواره بهترین انتخاب را برای کامپیوترهای شخصی داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.