تلفن همراه

فناوری

June 5, 2016
21:33 یکشنبه، 16ام خردادماه 1395
کد خبر: 77858

ساخت برچسب شارژ بی‌سیم تلفن ‌همراه

یک شرکت فرانسوی اولین نمونه برچسب شارژر بی‌سیم قابل استفاده در تمامی تلفن‌های همراه موجود را به بازار عرضه کرد.
 
برچسب شارژ بی‌سیم تلفن‌همراه کاملا نازک و کاربردی است و کاربران می‌توانند با نصب آن در پشت تلفن‌های معمولی و هوشمند از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار شوند.
 
با استفاده از برچسب شارژ بی‌سیم یا استیکر energysquare به همراه پد شارژر یا فرستنده انرژی می‌توان به طور همزمان چند وسیله الکترونیکی را شارژ کرد. سرعت شارژ با برچسب کاملا مشابه شارژر معمولی است و با نصب برچسب شارژر هیچ اختلالی در عملکرد گوشی ایجاد نخواهد شد.
 
شرکت سازنده مدعی شد که عملکرد دستگاه شارژر بی‌سیم کاملا انحصاری است و در آن از روش القاء یا امواج مغناطیسی استفاده نشده است.
 
در حال حاضر شرکت سازنده برچسب شارژر بی‌سیم به دنبال دریافت گواهی حق تولید انحصاری از سازمان ثبت اختراعات ایالات متحده آمریکا است.
 
قیمت مجموعه برچسب هوشمند شامل پنج عدد برچسب به همراه پد شارژر تنها 44 دلار اعلام شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.