تلفن همراه

گوشی

June 8, 2016
11:50 چهارشنبه، 19ام خردادماه 1395
کد خبر: 77912

گوشی منعطف سامسونگ در راه است

سامسونگ احتمالا در سال 2017، گوشی‌هایی با صفحه قابل انعطاف ارائه خواهد کرد.
 
شرکت الکترونیکی سامسونگ در نظر دارد دو مدل جدید گوشی هوشمند را معرفی کند که دارای قابلیت صفحه منعطف خواهند بود.
 
این دستگاه‌ها که ممکن است با استفاده از فناوری دیود نوری آلی در اوایل سال 2017 به نمایش درآیند، شامل نسخه‌ای خواهند بود که از وسط خم می‌شود و دومین مدل سامسونگ نیز صفحه‌ای پنج اینچی به عنوان گوشی خواهد داشت که مانند یک تبلت به صفحه‌ای به بزرگی هشت اینچ گشوده می‌شود.
 
سامسونگ، بزرگترین تامین‌کننده پنل‌های OLED برای محصولات تلفن همراه، پیشگام توسعه فرمت‌های صفحه نمایش جدید با گوشی‌های هوشمند چندلبه است.  استفاده از فن‌آوری صفحه نمایش پیشرفته ممکن است به این شرکت کمک کند تا مشتریانش را از اپل پس بگیرد و درآمدش را که در دو سال گذشته کاهش داشته، افزایش دهد.
 
سامسونگ با این پروژه معروف به «پروژه ولی»، می‌تواند یک یا هر دو دستگاه مزبور را به زودی در ماه فوریه و هنگام برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی کند. این زمان‌بندی می‌تواند به سامسونگ فرصت برتری نسبت به آیفون اپل بدهد که از صفحه نمایش OLED  استفاده می‌کند و ممکن است مدتی بعد در2017  منتشر شود.
 
سامسونگ همچنین ممکن است نسخه بعدی نوت خود را با رد کردن یک شماره، نوت 7 نامگذاری کند و آن را با پرچمدار گوشی‌های هوشمند گلکسی S، در یک خط قرار دهد. همچنین این شرکت قصد ندارد مدل‌های جدید منعطف خود را تحت عنوان گلکسی نام‌گذاری کند. سامسونگ البته از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.
 
بعد از استفاده از OLED در دستگاه‌ها، سامسونگ برای بردن گردونه رقابت برروی فناوری حساب کرده است. صفحه‌های نمایش باریک‌تر هستند، رنگ‌های‌ روشن‌تری دارند و نسبت به سایر گوشی‌ها، باتری کمتری مصرف می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.