سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 10, 2016
13:13 جمعه، 21ام خردادماه 1395
کد خبر: 77918

با مادربوردهای صنعتی ایسوس آشنا شوید

شرکت ایسوس به عنوان پرفروش ترین و برترین برند در زمینه تولید مادربورد، هم اینک متنوع ترین رده مادربوردها را برای هر موقعیت و عملکردی داراست. نیاز به کوچک بودن مادربورد در صنعت باعث شد تا ایسوس مادربوردهایی با فرم فاکتور Mini-STX و سوکت های رایج LGA اینتل طراحی و تولید کند. این مادربوردهای 5 اینچی، تمامی ویژگی های یک مادربورد کامل را دارا هستند ولی در طراحی آن ها، تمامی قطعات بسیار کوچک و فشرده تر از مادربوردهای با فرم فاکتور بزرگ می باشد. علاوه بر آن، ایسوس با قرار دادن ویژگی هایی خاص برای دوام و پایداری هرچه بیشتر در هنگام استفاده، آنها را به یک انتخاب عالی برای فضاهای محدود در محیط صنعتی تبدیل کرده است.
 
Q170S1.jpg
مادربوردهای کامل در ابعاد Mini-STX با فقط سایز 5.5 اینچ
این رده از مادربوردهای ایسوس با توجه به سایز 5 اینچی، بسته به مدل و سری، تمامی ویژگی مانند عدم محدودیت در انتخاب پردازنده، قابلیت ارتقای رم و ذخیره سازها، پورت ها و ورودی/خروجی های متنوع نظیر USB 3.1 Type C، USB 3.0 ، HDMI، Display Port، پشتیبانی از رابط پرسرعت M.2 را مانند یک مادربورد ATX دارا است. همچنین ایسوس با راهکارهایی نظیر اضافه کردن 4 پورت com از طریق رابط M.2، سازگاری و انعطاف پذیری بیشتری را به این سری بخشیده تا با هر نوع نیاز کاربری در صنعت قابل استفاده باشد.
 
این سری با طراحی هوشمند و راهکارهای مدیریتی-امنیتی در طراحی مادربورد، در صنعت، امنیت و مدیریت را در بالاترین سطح ممکن ساخته است. فناوری های نظیر Intel Trusted Execution و ماژول پلتفرم معتبر(TPM) قابل ارتقا، امنیت سیستم و شبکه را بیش از پیش بهبود می بخشد.
 
سازگاری و تطبیق پذیری با سیستم های از پیش اسمبل شده
سازگاری و امکان استفاده در سیستم های از پیش اسمبل شده (AIO) و (PIO) از دیگر خصوصیات در طراحی بهینه سخت افزاری آن است. به طور مثال رابط PCIe x16 در این سری از مادربورد ها 90 درجه چرخیده و امکان استفاده از کارت های گرافیک قدرتمند در سیستم های AIO فراهم است. همچنین ایسوس برای بالابردن پایداری هرچه بیشتر در مدت زمان طولانی، این سری از مادربورد ها را با پوشش مخصوص ضد رطوبت پوشانده تا کمترین مشکل با محیط های کاری و صنعتی را داشته باشد.
 
پایداری و سازگاری در رده صنعتی
یکی از دلایل محبوبیت های مادربوردهای ایسوس بالاترین سازگاری با قطعات و پروتکل های رایج است. به طور مثال، استفاده از نسل سوم بایوس های صنعتی ایسوس موسوم به Crashfree BIOS 3 امکان بازیابی و تعمیر خودکار بایوس را به مادربورد می دهد و یا با پشتیبانی از فناوری Intel vPro، مدیریت منابع و دیگر راهکارهای تاثیرگذار در هزینه را به رایگان در اختیار کاربر قرار می دهد. در حال حاضر استفاده از کامپیوتر، جزء جدا نشدنی زندگی انسان شده است. ابعاد کوچک، راهکارهای مدیریتی و امنیتی، این مادربوردها را به یکی از ملزومات تولیدکنندگان و شرکت های امروزی تبدیل کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.