تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

June 22, 2016
17:05 چهارشنبه، 2ام تیرماه 1395
کد خبر: 78050

ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ دستیاری برای سلامتی افراد

کاربران ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ در طول ماه مبارک رمضان می توانند با استفاده از امکانات این ساعت شرایط جسمانی خود را تحت نظر بگیرند.
 
برای سنجش سلامتی هم یک راه ساده وجود دارد. راهی که علاوه بر چک کردن وضعیت سلامتی، دنیایی از امکانات دیگر را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد: ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ.
 
لیوان‌های آب را بشمار 
مهم‌ترین عاملی که باید در ماه مبارک رمضان، خصوصا در فصل تابستان و گرمای هوا مدنظر داشت،‌ رسیدن آب کافی به بدن است. موردی که عموما بعد از افطار و رفع گرسنگی و تشنگی اولیه، به فراموشی سپرده می‌شود و افراد به میزان کمتری آب می‌نوشند. ساعت هوشمند Gear S2 اما با برنامه S Health به کاربران کمک می‌کند تا هر مقدار آبی که می‌نوشند، ثبت کنند و باقی کار را به سامسونگ بسپارند تا به آن‌ها بگوید مجموعاً در طول شبانه‌روز چه مقدار آب نوشیده‌اند، چه مقدار دیگر باید بنوشند و همچنین آنان را در بازه‌های زمانی معین، برای نوشیدن آب، خبر کند. ساعت Gear S2 این کار را در کنار کنترل فعالیت‌های بدنی کاربر انجام می‌دهد و میزان آب موردنیاز بدن را بر اساس آن محاسبه می‌کند.
 
میزان کافئین بدن را اندازه بگیر
میزان کافئین موجود در بدن، حد استانداردی دارد که باید مرتبا کنترل شود. کافئین زیاد در بدن موجب اضطراب و نگرانی در فرد می‌شود و خطراتی برای سلامت افراد ایجاد می‌کند. ساعت هوشمند سامسونگ، کافئین موجود در بدن را نیز از طریق شمارش تعداد فنجان‌های قهوه‌ نوشیده شده توسط کاربر می‌سنجد و با قیاس آن با میزان فعالیت‌های بدنی روزانه، وضعیت را اعلام می‌کند.
 
فعالیت‌های بدنی را تحت‌نظر بگیر
بسیاری از افراد در ماه مبارک رمضان،‌ برای حفظ آمادگی جسمانی خود، بین ساعات افطار تا سحر را به ورزش و فعالیت بدنی اختصاص می‌دهند. ساعت Gear S2 با شناسایی نوع فعالیت کاربر ازجمله پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و‌ دویدن روی تردمیل، موارد مهم را در رابطه با سلامتی شخص، نمایش می‌دهد. این ساعت با استفاده از ویژگی‌های فناورانه و همچنین GPS، مسافت طی شده، میزان کالری مصرفی و ضربان قلب را اندازه می‌گیرد تا کاربران در هر لحظه از وضعیت جسمانی خود و مقدار انرژی که مصرف کرده‌اند، آگاهی یابند. به این ترتیب، افراد می‌توانند برنامه غذایی مناسب خود را تنظیم کنند. همچنین این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با تعیین کردن سقف هدف برای خود و مقایسه عملکرد خود با هدف،‌ وضعیت‌شان را در انجام فعالیت‌های بدنی بررسی کنند.
 
ضربان قلب را اندازه بگیر
ضربان قلب هر فرد، یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی است که در تعیین وضعیت سلامتی افراد نقش دارد. این مسئله خصوصا در ماه رمضان که روزه گرفتن باعث افت فشار در برخی افراد می‌شود، اهمیت پیدا می‌کند. ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ در هر لحظه می‌تواند به سادگی ضربان قلب افراد را اندازه بگیرد و میزان مناسب آن را بر اساس جنسیت،‌ سن و وزن کاربر اعلام کند. به این ترتیب، کاربران در هرلحظه در جریان وضعیت سلامتی خود قرار می‌‌گیرند تا ماه میهمانی خدا را با سلامت کامل و خیال آسوده به پایان برسانند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.