باندپهن

پاسخ شرکت مخابرات ایران به اظهارات مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان

منبع: شرکت مخابرات ایران
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به اظهارات آقای نوابی، مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد.
 
تعرفه هاي جديد هنوز ابلاغ نشده است
 
١- تعرفه هاي جديد تلفن ثابت هنوز به شركت مخابرات ايران ابلاغ نشده است واين شركت هزينه مكالمات را كماكان بر اساس تعرفه هاي گذشته محاسبه مي كند. لذا فرمايش جناب نوابي كه " اين ارقام بايد به حساب مردم برگردد" يك پيش داوري زودهنگام بود كه متاسفانه فقط باعث تشويش اذهان عمومي و آسيب رساندن به برند شركت مخابرات ايران شده است.
 
2- كميسیون تنظيم مقررات ارتباطات، يك نهاد قانوني و آگاه نسبت به قوانين و مقررات و اعضاء آن نيز، نمايندگان دستگاه هاي اجرايي و صاحب نظران دانشگاهي هستند و رياست آن هم بر عهده وزير محترم ارتباطات است و چنانچه بخواهد تعرفه  های جديد را به شركت مخابرات ايران ابلاغ كند، همه ضوابط و قوانين مرتبط را بررسي و بعد از طي فرايندهاي قانوني و اطمينان از درستي آن اقدام خواهد كرد. طبیعتا، شركت مخابرات ايران هم مجري قوانين خواهد بود.
 
3- آن چه در خصوص تعرفه هاي جديد از قول دبير محترم كميسون تنظيم مقررات ارتباطات اعلام شده ، قانوني است و قانون گذار با اشراف به اين امر ، تعديل تعرفه را در پايين ترين سطح، اعمال كرده است .
 
 در پایان شركت مخابرات ايران انتظار دارد اكنون كه بعد از ١٣ سال قرار است تغييراتي در تعرفه هاي تلفن ثابت به منظور افزايش توان مخابرات در توسعه و سرمايه گذاري مناسب و ارايه خدمات مطلوب به مشتركان اعمال شود؛ نخبگان و مسئولان محترم كشور به اين امر از زاويه كارشناسي و با نگاه به وضعيت اقتصادي كشور و تحولات فناوري هاي ارتباطات بپردازند و مانع اجراي آن نشوند.

​​