تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 18, 2016
11:49 دوشنبه، 28ام تیرماه 1395
کد خبر: 78334

انتقال تبادلات الکترونیکی بانک صادرات به مبنا کارت

نمایندگی کارت جم آلتو با شرکت مبنا کارت آریا است و دیگر نیاز به خرید واسطه برای استفاده از امکانات این کارت نیست.
  
محمدحسین خاکی-نایب رئیس هیات مدیره شرکت مبنا کارت آریا در بازدید از غرفه سایت اخبار پولی مالی و مجله اخبار مالی در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به خبرنگار ما اظهار داشت: مبنا کارت آریا امسال توانست با بانک صادرات ارتباط برقرار کند و به عنوان پی اس پی بانک صادرات خدمات لازم را ارائه دهد.
 
خاکی ادامه داد: شرکت مبنا کارت آریا تمام پایانه های فروش بانک صادرات را تامین می کند و امیدواریم این بانک، در طی 6 ماه تا حداکثر یکسال آینده به طور کامل تمام تبادلات خود را از سایر شرکت ها به شرکت ما منتقل کند تا شرکت مبنا کارت آریا خدمات جدید کارت و طرح های جدید را ارائه و به عنوان بازوی قوی بانک صادرات که بزرگترین بانک به لحاظ تعداد شعبه در تمام نقاط کشور و پرنفوذ در سطح جامعه است، معرفی شود.
 
وی افزود با بیان اینکه این شرکت یک شرکت اینفوتک در کنار خود دارد که یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار محسوب می شود؛ گفت: شرکت اینفوتک به لحاظ سخت افزاری در مجموعه خدمات الکترونیکی نمایندگی های  چون کشور فرانسه داشته و تمام پایانه های فروش شرکت معتبر ایجنیکو را تامین می کند.
 
وی با اشاره به اینکه وری فون و اینجنیکو در زمره برندهای معروف و معتبر محسوب می شوند، اذعان داشت: نمایندگی اینجنیکو در منطقه متعلق به شرکت مبنا کارت آریا است. علاوه براین نمایندگی سیستم های آفلاین مانند اماکو و انواع و اقسام سخت افزارهایی که برای مجموعه خدمات کارت و بانکینگ لازم است با شرکت مبنا کارت آریا است.
 
خاکی گفت: نمایندگی کارت جم آلتو نیز با شرکت مبنا کارت آریا است و دیگر نیاز به خرید واسطه نیست. این موارد به تجارت و بیزینس کمک قابل توجهی می کند که امیدواریم این فعالیت ها گسترده شود. در حال حاضر پایانه های فروش فعالیت خود را آغاز و به تدریج مشتریان عمده به شرکت مبنا کارت منتقل شدند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که شرکت مبنا کارت آریا به جزء بانک صادرات به کدام بانک ها خدمات ارائه می کند؛ عنوان کرد: 60 درصد شرکت متعلق به بانک صادرات ایران و 40 درصد نیز متعلق به مبنا کارت آریا است و به جز بانک صادرات به بانک های چون بانک شهر، پست بانک، بانک تجارت، ایران زمین و … خدمات لازم از قبیل کارت، پایانه های فروش، شبکه، فروش کارت های مجازی، ایرانسل و … ارائه می کند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.