اپلیکیشن

تلفن همراه

July 28, 2016
9:37 پنجشنبه، 7ام مردادماه 1395
کد خبر: 78593

قابلیت ویرایش ویدیو؛ به‌زودی در Prisma

اگر چند هفته‌ی گذشته را در غار تنهایی به سر برده باشید، طبیعتا انتظار نداریم چیزی درباره‌ی اپلیکیشن ویرایش عکس محبوب پریزما (Prisma) بدانید. اما در غیر این‌صورت به احتمال بسیار زیاد این‌روزها ردپای این اپلیکیشن را دست‌کم در عکس‌های یکی دو نفر از دوستان‌تان دیده‌اید. پریزما یک اپلیکیشن ویرایش عکس است که عکس‌های شما را شبیه به یک اثر هنری می‌کند. درواقع انگار که این عکس نقاشی شده است آن‌هم با سبکی خاص. از روزی که این برنامه برای اندروید هم ارایه شد، محبوبیت آن بسیار بالا رفت و حتی شاید بتوانیم بگوییم به‌اشتراک‌گذاری عکس‌های ویرایش‌شده با پریزما تبدیل به یک ترند شد.
 
یکی از موسسان پربزما گفته در چند هفته‌ی آینده این اپلیکیشن قابلیت ویرایش ویدیوها را هم با همان سبک خاص هنری خواهد داشت.
حالا یکی از موسسان پربزما گفته در چند هفته‌ی آینده این اپلیکیشن قابلیت ویرایش ویدیوها را هم خواهد داشت. در این زمان ویدیوکلیپ‌های کوتاه شما می‌تواند با همان سبک هنری که در عکس‌ها شناخته‌ایم، ویرایش شوند.
 
کار با پریزما آسان است؛ کافی‌ست عکس‌تان را در این اپلیکیشن باز کنید و یکی از ۳۰ قالب رایگان پیشنهادی را انتخاب کنید. این قالب‌ها بازی جالبی با رنگ‌ها و خطوط در عکس شما خواهند داشت و البته بعد از تحمل زمانی نه‌چندان کوتاه، یک عکس خاص آماده‌ی اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود. با این‌حال جای ‌خالی این‌طور ویرایش برای ویدیوها خالی بود.
 
آن‌طور که می‌گویند، فناوری لازم برای افزودن ویرایش ویدیو به اپلیکیشن پریزما آماده است و در حال حاضر این استارتاپ روی آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای افزودن چنین امکانی کار می‌کند. این خبر خوبی است چون نشان می‌دهد پریزما احتمالا می‌خواهد فکری به حال سرعت پایین فرآیند ویرایش کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.