تلفن همراه

گوشی

July 30, 2016
13:19 شنبه، 9ام مردادماه 1395
کد خبر: 78624

Canalys: سامسونگ در صدر جدول تولیدکنندگان اسمارت فون

نهاد تحقیقات بازار Canalys در جدید ترین گزارش خود به بررسی وضعیت بازار عرضه اسمارت فون ها در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ پرداخته است.
 
بر اساس این گزارش کمپانی سامسونگ با فروش ۸۰ میلیون دستگاه اسمارت فون در این سه ماهه در صدر جدول قرار دارد. موفقیت فروش S7 و S7 Edge در بازار از جمله موارد مؤثر در این اتفاق ذکر شده است. در رده دوم جدول کمپانی اپل قرار دارد که با فروش حدود ۴۰ میلیون دستگاه اسمارت فون سهمی معادل یک دوم سهم سامسونگ را از آن خود کرده است.
 
کمپانی هواوی هم با فروش ۳۱ میلیون دستگاه اسمارت فون رتبه سوم این جدول را در اختیار گرفته است، گفتنیست که تیراژ فروش محصولات هواوی بیش از سه چهارم فروش اپل بوده که زنگ خطر را برای ابرقدرت سرشناس به صدا در آورده است. این ابرقدرت چینی در صدد است تا در سال ۲۰۱۶ میزان فروش خود را به ۱۴۰ میلیون دستگاه برساند، هدفی سخت که به نظر می آید کمپانی هواوی راه رسیدن به آن را پیدا کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.