سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 30, 2016
13:21 شنبه، 9ام مردادماه 1395
کد خبر: 78625

Air 13 Pro، پاسخ سریع لنوو به Mi Notebook Air شیائومی

به فاصله ناچیزی پس از معرفی لپ تاپ Mi Notebook Air توسط کمپانی شیائومی، رقیب کهنه کار این ابرقدرت چینی یعنی کمپانی لنوو هم اقدام به معرفی لپ تاپ جدیدی با نام Air 13 Pro نمود.
 
این محصول جدید لنوو با پردازنده Intel i5-6200U و صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی IPS راهی بازار خواهد شد تا رقیبی جدی برای محصول جدید شیائومی محسوب می شود. وزن این لپ تاپ فقط ۱٫۲۹ کیلوگرم بوده و ۱٫۴۸ سانتی متر ضخامت دارد. ۴ گیگا بایت رم، ۲۵۶ گیگا بایت حافظه داخلی، پردازنده گرافیکی NVIDIA GT940MX با ۲ گیگا بایت رم اختصاصی و حسگر جدید اثر انگشت از دیگر امکانات ذکر شده برای محصول جدید لنوو هستند.
 
گفته شده است که این محصول با قیمتی معادل ۷۵۰ دلار یعنی دقیقاً مشابه قیمت لپ تاپ ۱۳٫۳ اینچی جدید شیائومی پیش فروش خواهد شد تا شباهت های متعدد این محصولات که موجب سخت شدن انتخاب بین آنها می شود در بخش قیمت نیز به چشم آیند. گفتنیست که پیش فروش این محصول در کشور چین آغاز شده و پس از آغاز عرضه قیمت آن به ۸۲۵ دلار افزایش خواهد یافت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.