تلفن همراه

گوشی

August 2, 2016
21:12 سه شنبه، 12ام مردادماه 1395
کد خبر: 78714

گلکسی نوت 7 در رنگ های طلایی، نقره‌ ای، مشکی و آبی عرضه می شود

بالاخره گلکسی نوت ۷ به صورت معرفی شد. حال تصاویری از مدل‌های مختلف این محصول در رنگ‌بندی‌های مختلف منتشر شده است. گلکسی نوت امسال در رنگ‌های طلایی، مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.
 
 
سامسونگ دقایقی پیش جدیدترین محصول خود از سری گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت را رسما معرفی کرد و همانطور که بارها در شایعات مرتبط با این موضوع اعلام شده بود، نام این دستگاه گلکسی نوت ۷ انتخاب شده و این در حالی است که این محصول نسل ششم نوت محسوب می‌شود. مثل همیشه کمپانی سامسونگ فبلت جدید خود را در چند رنگ در دسترس مشتریان قرار می‌دهد و در این مطلب قصد داریم به رنگ‌های در نظر گرفته شده به این محصول بپردازیم.
 
گلکسی نوت ۷ در رنگ طلایی در دسترس مشتریان خواهد بود، هرچند که سامسونگ این رنگ را طلایی پلانتینیوم نام نهاده است. لازم به ذکر است که گلکسی نوت در این رنگ، در کشور آمریکا عرضه نخواهد شد که همین مورد یک نکته نا امید کننده به نظر می‌رسد، چراکه مطمئنا افرادی وجود دارند که رنگ طلایی را بیش از رنگ‌های دیگر ترجیح می‌دهند.
 
 
رنگ بعدی در نظر گرفته شده برای گلکسی نوت ۷، نقره‌ای است. این رنگ برای اولین بار در زمان گلکسی نوت ۵ مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن نیز شاهد ارائه نسخه نقره‌ای رنگ گلکسی اس ۶ اج پلاس بودیم. مطمئنا این رنگ، در واقع رنگ‌بندی محسوب نمی‌شود، اما باید گفت رنگ نقره‌ای در میان سایر گزینه‌های موجود، احتمالا اولین انتخاب افراد نخواهد بود. نکته مثبت مدل نقره‌ای رنگ گلکسی نوت ۷ این است که رنگ یاد شده بسیار خوب به نظر می‌رسد و در کنار فریم فلزی این گوشی‌هوشمند حس خوبی را به ببیننده منتقل می‌کند.
 
 
رنگ جدید در نظر گرفته شده برای گلکسی نوت ۷ نیز آبی است. البته سامسونگ برخی از پرچمداران قبلی خود را نیز در آبی عرضه کرده که البته با رنگ آبی گلکسی نوت ۷ کمی متفاوت است. رنگ آبی نوت ۷ به نظر کمی سردتر بوده و شفافیت شیشه قرار گرفته بر روی آن هماهنگی خوبی را به وجود آورده است. همین عامل باعث شده که رنگ آبی گوشی‌هوشمند یاد شده با رنگ آبی عمیق‌تری که در پرچمداران قبلی سامسونگ استفاده شده بود، تفاوت داشته باشد.با توجه به جدید بودن این رنگ، شاید این گزینه نیز اولین انتخاب افراد نباشد، اما احتمالا کاربرانی هستند که این رنگ را ترجیح دهند.
 
 
در نهایت به رنگ مشکی می‌رسیم که سامسونگ تصمیم گرفته جدیدترین گلکسی نوت خود را در این رنگ‌بندی نیز عرضه کند. نکته بسیار خوبی در مورد طراحی این رنگ مشکی وجود دارد. به گفته‌ی نویسنده وب‌سایت androidauthority مدل مشکی گلکسی نوت ۷ نسبت به مدل مشکی سایر گوشی‌های هوشمند بهترین است. البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای بوده و هر رنگ مورد نظر هر فرد احتمالا با افراد دیگر تفاوت دارد.
 
 
در نهایت پس از مدت‌ها شایعه، با معرفی گلکسی نوت ۷ حالا می‌توانیم این محصول را در رنگ‌های مختلف مشاهده کنیم. لازم به اشاره است که سامسونگ امسال مدل سفید رنگ تولید نکرده و این در حالی است که رنگ سفید در بین سایر پرچمدار‌های بازار، یکی از بهترین مدل‌های ممکن محسوب می‌شود. در هر حال با توجه به تصمیم سامسونگ مبنی بر عدم عرضه گلکسی نوت ۷ در رنگ سفید، احتمالا طرفداران این رنگ، کمی نا امید خواهند شد.
 
حال نوبت شما است که بگویید کدام رنگ از گلکسی نوت ۷ را ترجیح می‌دهید؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.