تلفن همراه

گوشی

August 3, 2016
15:47 چهارشنبه، 13ام مردادماه 1395
کد خبر: 78741

تحلیلگران عرضه ۱۲ میلیون گلکسی نوت 7 را در نیمه دوم سال پیش‌بینی کرده‌اند

با معرفی رسمی گلکسی نوت ۷، گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها در خصوص میزان فروش این فبلت آغاز شده است، بر همین اساس تحلیلگر کمپانی Hyundai Securities، عرضه‌ی ۱۲ میلیون گلکسی نوت ۷ را در نیمه‌ی دوم سال پیش‌بینی کرده است.
 
سرانجام گلکسی نوت ۷ به صورت رسمی معرفی شد و سامسونگ اکنون می‌تواند فروش پرچمدار خود را آغاز کند. این موضوع به مفهوم آن است که تحلیلگران نیز می‌توانند پیش‌بینی‌های خود را در خصوص عملکرد گوشی جدید سامسونگ از لحاظ میزان فروش، انجام دهند. نخستین پیش‌بینی را در این رابطه، کمپانی Hyundai Securities انجام داده است، این کمپانی معتقد است که سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال جاری حدود ۱۲ میلیون گلکسی نوت ۷ به بازار عرضه خواهد کرد.
 
بنابراین بر اساس پیش‌بینی‌های تحلیلگران، میزان فروش گلکسی نوت ۷ به خوبی گلکسی اس ۷ اج نخواهد بود. با توجه به آمارهای منتشر شده، سامسونگ در نیمه‌ی اول سال جاری حدود ۱۳.۳ میلیون گلکسی اس ۷ اج عرضه کرده است. این آمار، اس ۷ اج را به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی در بازه‌ی زمانی یاد شده، بدل کرده است. البته کیم دانگ-وان، تحلیلگر کمپانی Hyundai Securities انتظار دارد که روند فروش موفق گلکسی اس ۷ کماکان ادامه داشته باشد.
 
اگرچه دانگ-وان معتقد است که با توجه به عرضه‌ی آیفون جدید اپل در ماه آینده، گلکسی نوت ۷ تقاضای کنونی موجود برای گوشی‌های هوشمند بالارده و گران‌قیمت را پوشش خواهد داد، با این حال او پیش‌بینی می‌کند که در ادامه‌ی سال ۲۰۱۶ شاهد افت جزئی آمار فروش کلی گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهیم بود. او همچنین کاهش ۱۰ درصدی سود عملیاتی سامسونگ موبایل را در سه ماهه‌ی سوم پیش‌بینی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.