آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

August 4, 2016
8:41 پنجشنبه، 14ام مردادماه 1395
کد خبر: 78762

فراخوان حضور استارت‌آپ‌ها در دومین همایش شهر هوشمند

کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند بطور رایگان حضور داشته باشند. با تمدید مهلت ثبت‌نام تا تاریخ 22 مرداد، از کلیه استارت‌آپ‌های فعال در عرصه سرویس‌های عمومی و شهری دعوت می‌شود با ثبت نام در بخش خدمات سامانه اینترنتی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» نسبت به ارایه درخواست شرکت در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند اقدام کنند. جایزه استارت‌آپ برتر به انتخاب کمیته ارزیابی، 3 سکه تمام بهار آزادی است و رتبه‌های بعدی نیز به ترتیب‌ 2 و 1 سکه دریافت خواهند کرد. 
 
به این منظور، کسب‌وکارهای نوپا که موضوع فعالیت‌ آنها به هر نحو با خدمات عمومی و شهری مرتبط است مانند سیستم حمل و نقل، خدمات عمومی، سرویس‌های واقعیت افزوده، مسیریابی، نقشه، برنامه‌های مرتبط تلفن همراه، اطلاع‌رسانی و سایر موارد، می‌توانند درخواست حضور در نمایشگاه شهر هوشمند را از طریق بخش خدمات در سامانه اینترنتی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» به نشانی ictstartups.ir ارسال کنند. 
 
نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند، فرصت مناسبی جهت تعامل با کارشناسان و مدیران اجرایی در حوزه فناوری‌اطلاعات است و به دنبال همکاری دبیرخانه این همایش با «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا»، استارت‌آپ‌های منتخب می‌توانند بطور رایگان از این فرصت جهت معرفی کسب‌و‌کار خود به طیف قابل‌توجهی از مدیران دولتی و بخش خصوصی استفاده کنند. 
 
استارت‌‌آپ‌هایی که علاقمند به حضور در این نمایشگاه هستند لازم است اطلاعات استارت‌آپ خود و موسسان آن را پیش از ارسال درخواست به‌طور کامل در سایت مرکز توانمندسازی ثبت کرده باشد. لذا موسس یا موسسان استارت‌آپ، ابتدا پروفایل خود شامل مشخصات، توضیحات، مهارت‌ها و اطلاعات تماس را بر اساس نقش خود در استارت‌آپ ثبت می‌کنند، سپس با ثبت‌نام استارت‌آپ و تعیین اعضای آن می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه درخواست دهند. برای ارسال درخواست می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.