اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

August 8, 2016
8:08 دوشنبه، 18ام مردادماه 1395
کد خبر: 78845

تقدیر مدیران فاوا از جوان‌ترین مدیر وزارت ارتباطات/کنسرت آنلاین رسید

مدیران جمعی از بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده و خدمات اینترنتی و تحویل‌دهی محتوا در کشور هم‌زمان با برگزاری اولین کنسرت برخط از مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب لوحی تقدیر کردند.
 
محمد جواد آذری جهرمی شب گذشته خبر از برگزاری اولین کنسرت برخط روی بستر شبکه ملی اطلاعات داد و گفت که قرار است این مراسم با صدای سالار عقیلی توسط اپراتورهای ارتباطی و اینترنتی پخش شود.
 
شرکت ارتباطات زیرساخت جهت حمایت از این کنسرت که قرار بود در حوزه هنری برگزار شود، همکاری‌هایی را با متولیان کنسرت داشته و به گفته معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت ارائه خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات به تدریج افزایش می‌یابد.
 
اولین کنسرت آنلاین را قرار بوده شرکت‌های همراه اول، ایرانسل، آسیاتک، شاتل و مخابرات تهران به صورت رایگان برای مشترکان خود پخش کنند.
 
به همین مناسبت شرکت‌های مذکور و پارس آنلاین به عنوان بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده خدمات اینترنتی، تقدیر نامه‌ای را به معاون وزیر ارتباطات ارائه کردند که متن آن به شرح زیر است:
 
"راه‌اندازی سریع مراکز تبادل اینترنت داخلی و رایگان‌سازی پهنای باند در این مراکز توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، که در دوره مسئولیت جنابعالی تحقق یافت، شایسته پاسداشت و گرامیداشت است.
 
این اقدام بزرگ و شجاعانه، از یک سو بازار فروش شرکت‌های تأمین کننده محتوا و خدمات داخلی به ویژه صنایع فرهنگی و هنری را رونق خواهد داد؛ و از سوی دیگر برای کاربران عزیز و شریف‌مان کاهش قیمت و افزایش سرعت و کیفیت و همچنین رجحان خدمات و محتوای دیجیتال داخلی نسبت به خارجی را به ارمغان خواهد آورد و لذا گام مهمی در جهت تحقق شبکه ملی اطلاعات قلمداد می‌گردد.
 
به عنوان مدیران جمعی از بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده و خدمات اینترنتی و تحویل‌دهی محتوا در کشور، جهت تقدیر و تشکر از جنابعالی و سایر مسئولان موثر در این اقدام ملی، این لوح سپاس را در قالب یکی از رویدادهای آنلاین فرهنگی و هنری کشور که بدون تقویت زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات قابل برگزاری نبود و در حضور خانواده عزیز شهدای مدافع حرم و همچنین جامعه هنرمندان محبوب و ملی، به جنابعالی تقدیم می‌داریم."
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.