تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

August 8, 2016
8:34 دوشنبه، 18ام مردادماه 1395
کد خبر: 78850

اپل واچ ۲ احتمالا امسال می‌آید

با اینکه تمام اطلاعات و مشخصات آیفون بعدی را در اختیار داریم، اما هیچ خبری درباره‌ی مدل بعدی اپل واچ نشنیده‌ایم. با توجه به اینکه از عرضه‌ی اپل واچ دو سالی است که می‌گذرد، این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این حال، ظاهرا قرار است امسال شاهد عرضه‌ی مدل بعدی ساعت هوشمند اپل باشیم.
 
ممکن است اپل واچ جدید را مراسم رونمایی از آیفون‌های امسال ببینیم.
منابع مختلفی به «مینگ چی کو»، یکی از معروف‌ترین تحلیل‌گران اقتصادی، از برنامه‌های اپل برای ساعت هوشمند این شرکت گفته‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده، اپل واچ بعدی از نظر ظاهری شبیه به مدل فعلی خواهد بود، اما سخت‌افزارش پیشرفته شده است. یک گیرنده‌ی GPS، یک بارومتر، صفحه نمایشی باریک‌تر و پردازنده‌ی قوی‌تر، از قابلیت‌های سخت‌افزاری اپل واچ جدید خواهند بود. این قابلیت‌ها نیازمند باتری قوی‌تری خواهند بود و به همین دلیل، اپل نمی‌تواند اندازه‌ی دستگاه را کوچک کند.
 
انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ هم مدلی جدید از اپل واچ عرضه شود که خودش به صورت داخلی از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند. با این حال، اگر منتظر تغییر بزرگ و کلی اپل واچ هستید، طبق گفته‌ی مینگ چی کو، باید تا سال ۲۰۱۸ صبر کنید.
 
مراسم رونمایی از آیفون‌های امسال، احتمالا تا یکی دو ماه دیگر برگزار خواهند شد. ممکن است اپل واچ جدید را هم در این مراسم ببینیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.