سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 8, 2016
8:35 دوشنبه، 18ام مردادماه 1395
کد خبر: 78851

کوله پشتی HP می‌تواند لپ‌تاپ شارژ کند

کوله پشتی جدید شرکت HP شاید در نگاه اول یک کوله‌ی معمولی و زیبا به نظر برسد، اما می‌تواند خودش به تنهایی یک لپ‌تاپ را کاملا شارژ کند. شرکت HP در این کوله پشتی جدید که اسم‌اش Powerup Backpack است، یک باتری بسیار بزرگ قرار داده است؛ منظورمان از بزرگ ظرفیتی برابر ۲۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. با این مقدار باتری می‌توانید گوشی هوشمندتان را ده بار شارژ کنید.
 
می‌توان همزمان دستگاه‌های مختلفی مثل یک گوشی، لپ‌تاپ و تبلت را به کوله پشتی HP متصل کرد.
در طراحی کوله‌ی Powerup Backpack، نکات زیادی رعایت شده‌اند. برای مثال، این کوله خودش سنسورهای متعددی دارد که مقدار گرمای تولیدی دستگاه‌ها و باتری را محاسبه می‌کنند و نمی‌گذارند تا داغ شود. برای خنک نگه داشته شدن دستگاه‌ها، کوله پشتی HP طوری طراحی شده است تا هوا در آن جریان داشته باشد.
 
 
می‌توان همزمان دستگاه‌های مختلفی مثل یک گوشی، لپ‌تاپ و تبلت را به کوله پشتی HP متصل کرد و برای شارژ آن‌ها، اولویت بندی‌های مختلفی تنظیم کرد.
 
اداره‌ی فدانوردی فدرال ایالات متحده یا همان FAA قانونی وضع کرده است که می‌گوید باتری‌هایی که توان‌شان بیشتر از ۱۰۰ وات در ساعت است، نمی‌تواند به هواپیماها وارد شوند. شرکت HP هم می‌گوید که باتری کوله پشتی‌اش، ۸۴ در ساعت توان دارد و می‌تواند به راحتی در فرودگاه‌ها وارد شود.
 
کوله‌پشتی Powerup Backpack قیمت زیادی هم ندارد و فقط ۲۰۰ دلار برای‌تان آب می‌خورد. این کوله قرار است از روز اول اکتبر عرضه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.