اپلیکیشن

تلفن همراه

August 10, 2016
16:28 چهارشنبه، 20ام مردادماه 1395
کد خبر: 78917

تعامل با ترلو، گیت هاب و Google Alerts؛ قابلیت های جدید آخرین نسخه از اپلیکیشن اینباکس گوگل

اپلیکیشن اینباکس گوگل روز به روز از پس کارهای بیشتری بر می آید. در آخرین بروزرسانی این سرویس که قرار است تا پایان امروز برای کاربران نسخه های iOS و اندروید و تحت وب منتشر شود، امکان تعامل اینباکس با سرویس هایی همچون GitHub و Trello و همچنین Google Alerts مهیا خواهد شد.
 
پلتفرم مدیریت پروژه ترلو، یک وایت بورد دیجیتالی به کاربرانش ارائه می کند تا با استفاده از آن قادر به برنامه ریزی پروژه های بزرگ و حتی امور روزمره زندگی خود باشند. حالا در اینباکس امکانی فراهم شده تا بتوانید بوردهای ترلو را برای تغییرات صورت گرفته و این که چه کسی آن ها را انجام داده لحظه به لحظه چک کنید.
 
تعامل با گیت هاب نیز بدین صورت است که می توان در محیط اینباکس، آخرین تغییرات هر مخزن کُد گیت هاب را مشاهده کرد؛ چه مدیر آن مخزن باشید و چه در آن صرفا فعالیت داشته باشید. ضمنا Google Alerts هم در این بروزرسانی با اینباکس تعامل می کند، بدین صورت که زنگ های هشدار شما در Alerts به شکل یک خبرنامه در اینباکس ظاهر می شوند تا آسان تر قادر به مدیریت آن ها باشید.
 
همچنین لینک های گوگل درایو نیز از این پس مستقیما در ایمیل ها قابل پیوست خوهند بود، و می توانید دسترسی های هر کدام را نیز از طریق اینباکس بررسی نمایید. اگر فایل پیوستی به شما ارسال شود هم از این پس قادرید مستقیما آن را در فضای ابری درایو ذخیره کنید. در بروزرسانی اخیر حتی می توانید مخاطبین را در نسخه تحت وب با کشیدن و رها کردن وارد فیلدهای to، cc و bcc کرده و یا به همین طریق پاکسازی نمایید.
 
ایده پشت افزودن این قابلیت ها چیزی جز افزایش سرعت و راندمان کاری اینباکس نبوده است. با استفاده از ابزار یادشده، مسلما هنگام کار در محیط اینباکس زمان کمتری برای چک کردن پروژه هایتان در ترلو و گیت هاب تلف خواهید کرد و می توانید به طور همزمان بسیاری از کارهایتان را راه بیندازید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.