اپراتورها

تلفن همراه

August 11, 2016
13:58 پنجشنبه، 21ام مردادماه 1395
کد خبر: 78944

شارژ شگفت انگیز ایرانسل پلکانی شد

 

 

 
سرویس شارژ شگفت انگیز ایرانسل که پیش از این امکان استفاده از 20 درصد شارژ هدیه مضاعف داخل شبکه در یک بازه محدود را برای مشترکین این اپراتور امکان پذیر می‌ساخت به صورت پله ای درآمد. بر این اساس مشترکین ایرانسل با خرید کارت شارژ گرانتر، امکان دریافت تا 30 درصد شاژ مضاعف داخل شبکه را خواهند داشت. 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بنابر اعلام ایرانسل، مشترکان سیمکارت های اعتباری ایرانسل میتوانند بر اساس جدولی که در زیر آمده، تا 30 درصد اعتبار هدیه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده را در زمان خرید شارژ دریافت کنند و ظرف حداکثر ۲۰ روز، از اعتبار هدیه خود برای برقراری مکالمه‌های ایرانسلی، ارسال پیامک و پیام چندرسانه‌ای ایرانسلی و یا استفاده از اینترنت همراه بهره گیرند.
 
 
مبلغ شارژ اعتبار هدیه (تومان)   مجموع شارژ (تومان) مدت اعتبار
۱,۰۰۰ تومان 91/7 1.009/1 ۳ روز
۲,۰۰۰ تومان 275/2 2.110/1 ۵ روز
۵,۰۰۰ تومان 917/4 5.504/6 ۱۰ روز
۱۰,۰۰۰ تومان 2.293/5 11.467/8 ۱۵روز
۲۰,۰۰۰ تومان 5.504/5 23.853/1 ۲۰ روز

 

برای فعال‌سازی شارژ شگفت انگیز جدید ایرانسل با روش پله ای ، همانند قبل کافی است به جای شماره‌گیری کد دستوری معمول، رمز شارژ را با کد #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* وارد شود. 
 
 
بنابر اعلام ایرانسل، پس از اتمام مهلت زمانی استفاده از شارژ شگفت انگیز، کل شارژ باقیمانده در حساب مشترک منقضی خواهد شد. اطلاع از میزان اعتبار شارژ اصلی یا شارژ شگفت انگیز از طریق شماره گیری کددستوری *۱۴۱*۱# در هر لحظه امکان پذیر است. 
 
در صورت فعال‌سازی هر یک از طرح‌های تخفیفی ایرانسل اعم از پیشنهادهای تشویقی، طرح‌های تعرفه رنگی، شارژ شگفت انگیز، جزیره هوشمند ایرانسل و نظایر آن، تا پایان اعتبار طرح مربوط، امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت. با توجه به اینکه در صورت فعال‌سازی همزمان چندین طرح، امکان بازپرداخت هزینه عضویت در طرح مقدور نیست،ایرانسل تاکید دارد در صورت تمایل به عضویت در طرحی خاص، اطمینان حاصل نمایید که عضو طرح دیگری نیستید. مثلا اگر عضو طرح جزیره هوشمند باشید و از شارژ شگفت‌انگیز برای شارژ حساب خود استفاده نمایید، حساب شما به صورت شگفت‌انگیز شارژ نخواهد شد، بلکه به صورت عادی شارژ و به حساب اصلی شما منتقل می‌شود. این قانون در مورد طرح‌های «مکالمه رایگان» و «بسته ترکیبی من» نیز اعمال می‌شود.
 
مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، معادل بیشترین زمان اعتبار شارژ موجود و شارژ خریداری شده است. بدین معنی که اگر در زمان استفاده از شارژ شگفت انگیز ۱۰ روزه، شارژ ۲۰,۰۰۰ تومانی (با اعتبار ۲۰ روز) بخرید، اعتبار مجموع شارژ شگفت انگیز شما ۲۰ روز خواهد بود. همچنین اگر در حال استفاده از شارژ شگفت انگیز ۳ روزه باشید و شارژ ۲,۰۰۰ تومانی با اعتبار ۵ روز بخرید، حداکثر اعتبار مجموع شارژ شگفت انگیز شما همان ۵ روز است.
 
در هنگام استفاده از خدمات رومینگ هم امکان بهره گیری از  اعتبار هدیه وجود ندارد اما انتقال شارژ با شارژ شگفت انگیز ممکن نیست. شارژ شگفت انگیز، صرفا برای بهره‌مندی از سرویس‌های داخل شبکه (ایرانسلی) قابل استفاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.