اپلیکیشن

تلفن همراه

August 13, 2016
18:10 شنبه، 23ام مردادماه 1395
کد خبر: 78996

انتقال آسان اطلاعات به گوشی جدید با Phone clone

برنامه جدید هواوی Phone Clone امکان تبادل اطلاعات میان گوشی جدید و موبایل قدیمی را با اطمینان کامل فراهم می‌کند.
 
1.JPG
هنگام خرید گوشی جدید یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها، انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به موبایل جدید است و این موضوع زمانی تبدیل به بحران می‌شود که این گوشی‌ها از دو مدل متفاوت با برندهای مختلف باشند. اغلب افراد در این شرایط معمولا از کارت حافظه استفاده می‌کنند و با انتقال اطلاعات به آن و نصب در گوشی جدید به تبادل داده‌ها می‌پردازند. در این شرایط امکان اشتباه در جابجایی شماره‌تماس‌ها یا تصاویر وجود دارد. 
 
2.JPG
استفاده از بلوتوث نیز آهسته است و اگر عکس‌ها کیفیت بالایی داشته باشند ممکن است مجبور شوید نصف روز را برای انتقال آنها صرف کنید. در این شرایط برنامه Huawei Phone Clone یک راه قابل اعتماد و بی‌دغدغه برای جابجایی داده‌ها است. اگر دو گوشی مختلف داشته باشید که برنامه Phone Clone روی آنها نصب شده باشد، می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به فرآیندهای اضافی، اطلاعات خود را به گوشی جدید منتقل کنید.
 
3.JPGاین برنامه نیازی به ایجاد حساب کاربری در گوگل یا فرآیندهای مشابه ندارد و از طریق یک ارتباط اختصاصی روی شبکه بی‌سیم، جایجایی اطلاعات میان دو گوشی را انجام می‌دهد. در نتیجه در چهار گام ساده می‌توانید انواع داده‌ها مانند شماره‌تماس‌ها، عکس، ویدیو، موسیقی و برنامه‌ها را به گوشی جدید انتقال دهید. حتی علاوه بر سازگاری میان مدل‌های مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 4 یا مدل‌های بالاتر، امکان جابجایی اطلاعات بین گوشی‌هایی با سیستم عامل ios  و موبایل‌های اندروید نیز فراهم شده است. 
4.JPG
برنامه Phone Clone به برند یا مدل خاصی محدود نمی‌شود و بسیار سریع‌تر از روش‌هایی مانند بلوتوث است بطوریکه می‌توانید صدها مگابایت داده را تنها در چند دقیقه منتقل کنید. کافی است برنامه را دانلود کنید و با انتخاب گوشی قدیمی به عنوان Old phone و گوشی جدید به عنوان New phone انتقال اطلاعات را انجام دهید. همچنین می توانید با تغییر زبان فارسی مراحل را دنبال کنید. با لمس گزینه اتصال می توانید فایل هایی که برای انتقال به گوشی جدید در نظر گرفته اید را انتخاب کنید. چند لحظه صبر کنید تا باقی کارها به صورت خودکار انجام شود. 
 
5.jpg
این کارها در گذشته بسیار زمان‌بر بود و دردسر زیادی داشت اما با برنامه قدرتمند Phone Clone در زمانی کوتاه و با آرامش خاطر انتقال اطلاعات انجام می‌شود. شما می توانید این برنامه را از کافه بازار دانلود کنید.
 
6.jpg
 
8.JPG
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.