تلفن همراه

گوشی

August 19, 2016
15:15 جمعه، 29ام مردادماه 1395
کد خبر: 79123

گلکسی سی 9 محصول جدید سامسونگ در گوشی‌های سری Galaxy C این شرکت خواهد بود

چند ماه پیش سامسونگ اولین محصول خود موسوم به گلکسی سی ۵ را در سری گلکسی سی معرفی کرد. حالا برخی از منابع اعلام کرده‌اند که این غول کره‌ای قصد دارد محصول دیگری به نام گلکسی سی ۹ را نیز در این سری معرفی کند.
 
هم اکنون از زمانی که سامسونگ برای اولین بار از محصولات سری گلکسی سی خود رونمایی کرد، چند ماه می‌گذرد. این شرکت گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۵ را به عنوان نخستین محصول این سری معرفی کرد که بدنه آن تماما از جنس فلز بوده و مشخصات فنی قابل احترامی هم دارد. منابع نزدیک به کمپانی کره‌ای سامسونگ، می‌گویند که این شرکت در حال کار بر روی یک محصول جدید در سری گلکسی C است. گفته شده کد نام این محصول Amy بوده و نام آن نیز احتمالا گلکسی سی ۹ (SM-C9000) خواهد بود.
 
گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۵، از یک نمایشگر به ابعاد ۵.۲ اینچ بهره می‌برد که کیفیت این صفحه‌نمایش نیز فول‌اچ‌دی بوده و از نوع Super AMOLED است. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ بهره می‌برد و مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم است. همچنین حافظه داخلی ذخیره‌سازی گوشی‌هوشمند مورد اشاره ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. این محصول میان‌رده همچنین از شبکه‌های پرسرعت LTE پشتیبانی کرده و سنسور اثرانگشت هم دارد. امکان دارد گلکسی سی ۹ نیز مشخصاتی مشابه یا بهتر از گلکسی سی ۵ داشته باشد. محصولات سری گلکسی سی به صورت انحصاری فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده‌اند و سامسونگ تا کنون گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۵ را به جز چین در هیچ‌ ناحیه‌ی دیگری از جهان عرضه نکرده است.
 
گوشی‌هوشمند گلکسی A9 نیز یکی دیگر از محصولات میان‌‌رده‌ی بسیار خوبی است که سامسونگ آن را تولید کرده و این دستگاه نیز برای مدتی طولانی به طور انحصاری فقط در چین عرضه می‌شد. احتمال دارد گلکسی سی ۹ مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچی فول ‌اچ‌دی از نوع Super AMOLED باشد که در این صورت از این لحاظ شبیه به گلکسی A9 خواهد بود.
 
در این لحظه نمی‌توان به طور دقیق و با اطمینان در مورد تاریخ معرفی گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۹ سخن گفت و از آنجا که سامسونگ پیش از این گلکسی A9 را در مالزی هم عرضه کرد، حتی ممکن است تصمیم بگیرد گلکسی سی ۹ را در خارج از چین نیز عرضه کند. انتظار می‌رود به زودی اطلاعات و اخبار بیشتری در مورد محصول جدید سری گلکسی سی سامسونگ بدست آید.
 
نظر شما در این مورد چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.