تلفن همراه

گوشی

August 22, 2016
19:52 دوشنبه، 1ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79218

پیش‌فروش Note7 در ایران آغاز شد

پیش‌فروش جدیدترین گوشی سامسونگ، گلکسی نوت7 از امروز ،۳۰ مرداد ۱۳۹۵، در ایران آغاز شد. علاقه‌مندان می‌توانند این فبلت را از طریق آدرس اینترنتی www.samsung.com/iran و با انتخاب یکی از سه فروشنده رسمی سامسونگ پیش‌خرید و در کنار نوت۷، هدایایی نیز دریافت کنند. این پیش‌فروش برای تعدادی محدودی گوشی و برای سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی نوت ۷ انجام می‌شود تا از ۱۴ شهریورماه در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار بگیرد.
 
بسته هدیه
سامسونگ برای پیش‌فروش نوت۷ در ایران تدارک ویژه‌ای دیده است. هدفون بی‌سیم لول یو(Level U) به اضافه شارژر بی‌سیم ایستاده سامسونگ هدایایی هستند که به صورت ویژه برای خریداران نوت7 درنظر گرفته شده‌اند.
 
این بسته‌ به‌صورت رایگان در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که از ۳۰ مرداد، گلکسی نوت۷ را پیش‌خرید کنند. هر سه فروشگاهی که برای فروش پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شده‌اند، نوت۷ را با این شرایط خاص پیش‌فروش می‌کنند و تنها همین یک‌بار است که چنین پیشنهادی پیش‌روی کاربران قرار می‌گیرد. این فبلت با گارانتی رسمی سامسونگ به‌فروش می‌رسد و کاربران می‌توانند از خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران نیز در حد کمال بهره‌مند شوند.
 
فروشنده‌های رسمی
هنگام پیش‌خرید و انتخاب بسته هدیه کاربران باید یکی از ۳ فروشنده رسمی‌ای که در سایت سامسونگ ایران به آدرس دقیق www.samsung.com/iran/note7preorder/ مشخص شده است را انتخاب کنند. این فروشگاه‌ها به ترتیب عبارتند از: دیجی‌کالا، مایکروتل‌پلاس و ویستورتک که شاید این آخری را به نام گروه هماهنگ هم بشناسید.
 
فروشنده‌های رسمی که در سایت سفارشات را دریافت می‌کنند موظف‌اند نوت۷‌های پیش‌خرید شده را از ۱۴ شهریور به دست صاحبان خود برسانند البته ممکن است در این بین برخی کاربران به دلیل انتخاب رنگ‌های خاص یا مشکلات یک فروشگاه در ارسال محصولات، کمی دیرتر از سایرین گلکسی نوت۷ خود را دریافت کنند. دفتر مرکزی سامسونگ تاکید کرده است که این شرایط دیگر هرگز برای خرید مشهورترین گوشی قلم‌دار دنیا تکرار نخواهد شد؛ پس برای اطلاعات بیشتر کافی است به آدرس www.samsung.com/iran مراجعه کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.