اپراتورها

تلفن همراه

August 26, 2016
20:22 جمعه، 5ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79330

مدیرعامل ایرانسل: 1012 میلیارد تومان در خراسان رضوی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم

مدیرعامل ایرانسل گفت: 1012 میلیارد تومان در خراسان رضوی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و تا پایان سال جاری 190 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان صورت خواهد گرفت.
 
علیرضا قلمبر دزفولی در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه 2730 bts فعال در استان خراسان رضوی فعال است، افزود: از این میان 750 عدد آن نسل سوم و 560 عدد آن نسل چهارم است. همچنین پروژه tdlte یا نسل 4 ثابت در شهر مشهد راه‌اندازی شده است که 115 سایت فعال نسل 4 ثابت را به خود اختصاص داده است.
 
وی ادامه داد: 723 سایت جدید در خراسان رضوی طراحی  شده است و 3473 سایت جدید در استان فعال خواهد شد.
 
دزفولی با بیان اینکه 30 شهر این استان تحت پوشش نسل سوم قرار دارند، یادآورشد: طراحی لازم برای فعال شدن نسل سوم تلفن همراه برای 15 شهرستان جدید انجام شده است که تا پایان سال مجموع شهرهایی که در استان از نعمت نسل 3 تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند، به 45 شهر می‌رسد.
 
وی با بیان اینکه قوچان به همراه چهار شهر دیگر از نسل چهارم استفاده می‌کنند، عنوان کرد: طراحی 34 شهر جدید نیز برای استفاده از این خدمات در دستور کار قرار گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت ایرانسل میزان سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی را 1012 میلیارد تومان دانست و تاکید کرد: این میزان پس از تهران بالاترین رقم سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است و پیش‌بینی می‌شود میزان سرمایه‌گذاری 190 میلیارد تومان در سال جاری در استان صورت بگیرد.
 
وی میزان مصرف ماهانه دیتا در خراسان رضوی را 2500 ترابایت دانست و افزود: این میزان پس از تهران بالاترین میزان مصرف در سطح کشور است و میزان مصرف دیتا پس از راه‌اندازی نسل‌های سوم و چهارم 36 برابر شده که استان خراسان رضوی از این حیث رکورددار است.
 
دزفولی با بیان اینکه میزان افزایش سرعت بهر‌ه‌برداری از اینترنت بعد از راه‌اندازی  نسل 3 و 4، 23 برابر  شده است، گفت: سرعت اینترنت نسل 4 در استان بیش از 10 مگابیت در ثانیه است.
 
وی با بیان اینکه در شهرستان قوچان 46 سایت فعال وجود دارد، تصریح کرد: 18 سایت مربوط به نسل‌های سوم و چهارم است و 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در قوچان انجام شده که 50 درصد آن مربوط به دولت یازدهم است و 20 میلیارد نیز بابت تکمیل سایت‌های نسل سوم و چهارم در این شهرستان در حال انجام است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.