بازی

فناوری اطلاعات

August 27, 2016
14:43 شنبه، 6ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79355

رزیدنت اویل ۷ یک اکشن اول‌شخص است

قرار است در ماه دی سال جاری، قسمت هفتم از مجموعه بازی‌های «رزیدنت اویل» عرضه شود. با این حال، به غیر از یکی دو تریلر و یک دموی بیست دقیقه‌ای، اطلاعات زیادی از بازی در دست نداشتیم و نمی‌دانستیم که آیا کپ‌کام، رزیدنت اویل را به یک بازی ترسناک محض، مثل «فراموشی» (Amnesia) یا Outlast تبدیل کرده، یا اینکه هنوز هم عناصر اکشن در این بازی وجود دارند. به لطف نظام رده‌بندی بازی‌های ایالات متحده، فهمیده‌ایم که رزیدنت اویل ۷ یک اکشن اول‌شخص ترسناک است.
 
رزیدنت اویل ۷ قرار است در روز ۲۴ ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی عرضه شود.
فقط هم اطلاعات روند بازی نیست؛ توانسته‌ایم از داستان بازی هم اطلاعاتی کسب کنیم. تا به امروز فقط می‌دانستیم که بازی در یک عمارت اتفاق می‌افتد، داستان‌اش پس از قسمت ششم است و احتمالا شخصیت‌های مجموعه‌ی رزیدنت اویل در آن حضور دارند. در توضیحات ESRB برای بازی رزیدنت اویل ۷ آمده است:
 
“بازی در سبک Survival Horror (ترس و بقا) ساخته شده و بازی‌کننده‌ها در آن نقش شخصیتی به اسم «ایتن» را بر عهده دارند. ایتن در یک عمارت متروک به دنبال همسر گمشده‌اش می‌گردد.”
 
توضیحات روند بازی هم از این قرار است: “بازی‌کننده‌ها از زاویه‌ی دید اول‌شخص، در محیط گشت و گذار می‌کنند؛ از سلاح‌های کمری، شات‌گان‌ها، آتش‌افکن، نارنجک و اره‌برقی استفاده می‌کنند تا موجوداتی جهش‌یافته را از بین ببرند.”
 
ResidentEvil7-1
 
پس می‌توانیم مطمئن باشیم که بازی حسابی پر است از اسلحه‌های مختلفی که به ما اجازه می‌دهند زامبی‌ها را با استفاده از آن‌ها، لت و پار کنیم و قرار نیست روندی مثل بازی P.T. داشته باشد. هم‌چنین می‌دانیم که بازی آیتم‌های مختلف مجموعه‌ی رزیدنت اویل مثل «ارب‌ها» (Herb یا همان گلدان‌های سبز و قرمز) را در خودش دارد.
 
دیگر اطلاعاتی که نظام رده‌بندی ایالات متحده از رزیدنت اویل ۷ داده، به درد گیمرها نمی‌خورد و برای پدر و مادرهایی است که باید از آلوده شدن ذهن پاک فرزندان‌شان جلوگیری کنند؛ پس بی‌خیال آن‌ها می‌شویم و از آن نمی‌گوییم.
 
رزیدنت اویل ۷ قرار است در روز ۲۴ ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR پشتیبانی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.