اپلیکیشن

تلفن همراه

August 28, 2016
9:32 یکشنبه، 7ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79383

راه اندازی نرم‌افزار صدور کارت هوشمند برروی گوشی

مدیرعامل شرکت پست از راه‌اندازی نرم‌افزار صدور کارت هوشمند برروی گوشی‌های تلفن همراه خبر داد.
 
حسین مهری در مراسم افتتاح شش طرح پستی در مازندران که به صورت پایلوت در نوشهر انجام شد، با اشاره به موفقیت‌های مازندران در مورد صدور کارتهای هوشمند، اظهار کرد: پیشتازی مازندران در صدور کارت هوشمند  باید برای سایر استانها الگو قرا بگیرد.
 
وی با بیان اینکه شرکت پست ملی شد و توانست کسب و کارهای جدیدی را ایجاد کند، افزود:  امید است  خدمات بهتری به مردم ارائه شود و در این زمینه نیاز است زیرساختهای لازم فراهم تا خدمات  بهتری به مردم داده شود.
 
مدیر عامل شرکت پست با تاکید بر مهم بودن  آموزش های لازم برای پیاده کردن اساسنامه، تصریح کرد: از امروز نرم افزار صدور کارت بر روی گوشی مردم قابل رویت است و متقاضی می تواند  لحظه به لحظه رهگیری کند.
 
مهری با اشاره به افتتاح  شش طرح پستی در مازندران، گفت: احصا خدمات ثبت اسناد و املاک در مازندران، گفت: سیستم همراه نامه رسان مبتنی بر تلفن همراه هوشمند از خدمات افتتاح شده امروز است.
 
وی با اعلام اینکه 31 نقطه مازندران مجهز به سیستم یکپارچه سازی است، خاطر نشان کرد: مرسوله قبل از ارسال قابل رصد برای مشتری است و این کار به کاهش مصرف کاغذ کمک قابل توجهی می‌کند.
 
او از راه اندازی ایستگاه‌های کارتهای هوشمند ملی نوشهر، رویان، سرخ رود، نشتارود، دفتر شهری آمل، دفتر پستی آزادی ساری خبر داد و متذکر شد: شش طرح پستی همراه با احداث، تعمیر، تجهیز ادارات و ناوگان پستی جمعا با اعتبار 30 میلیارد ریال در مازندران افتتاح شد.
 
مهری در پایان گفت: باید تلاش کنیم در راستای توسعه دولت الکترونیک، نوشهر شهر هوشمند مازندران شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.